۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴

ویژگی جالب Snooze در فیس‌بوک

ایتنا- قابلیت جدید به شما اجازه می‌دهد که برای مدت زمان مشخصی مشاهده پست‌های یی از دوستانتان را به حالت تعلیق درآورید!
ویژگی جالب Snooze در فیس‌بوک



فیس‌بوک به تازگی قابلیت جدیدی را افزوده است که به کاربران اجازه می‌دهد از مشاهده پست‌های آزاردهنده اشخاص و یا وب سایت‌ها در صفحه اصلی در مدت زمان خاصی جلوگیری کنند.

 
به گزارش ایتنا از ایسنا، به نقل از phonearena ، این قابلیت جدید فیس‌بوک به کاربران اجازه می‌دهد که به جای آنفالو کردن همیشگی افراد و یا صفحات مجازی، پست های آنها را تنها به مدت 24 ساعت، یک هفته یا یک ماه  (snooze) کرده و به عبارتی دیگر به تعلیق درآورند. کاربرانی که از فیس‌بوک استفاده می‌کنند غالبا از پست‌های پشت سر هم و نامربوطی که برخی افراد، دوستان و صفحات مجازی پست می کنند، شاکی بوده چراکه مطالب ناخواسته و نامربوط آنها موجب می شود پست‌های ضروری‌تر  را نبینند و یا فرصت مشاهده آنها را نیابند.
 

بنابراین شرکت فیس بوک برای جلب رضایت آن دسته از کاربرانی که این موضوع برای آنها آزاردهنده بشمار می رفت، این قابلیت و ویژگی جدید را به وب سایت  خود افزوده است.
برای فعال سازی این روش که موسوم به  Snooze است، تنها کافیست بر روی دکمه سه نقطه صفحه شخصی فرد یا صفحه مجازی مورد نظر در فیس بوک کلیک کنید. در کنار گزینه آنفالو، گزینه snooze را نیز مشاهده می کنید و اکنون می توانید آن را فعالسازی کنید.

البته لازم به ذکر است که این قابلیت در حاضر برای همه کاربران فیس بوکی در جهان ، قابل دسترسی و استفاده نیست و فیس بوک آن را تنها بطور آزمایشی اجرایی کرده و در سطوح گسترده قابل مشاهده نیست.
کد مطلب: 50211
برچسب ها: فیس‌بوک
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام