۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۱

قابلیت جدید هوش مصنوعی مایکروسافت

ایتنا- مایکروسافت با ارتقای امکانات نرم‌افزار Pix خود و بهبود هوش مصنوعی آن قابلیت‌های جذابی را به این برنامه اضافه کرده است.
قابلیت جدید هوش مصنوعی مایکروسافت

این نرم‌افزار می‌تواند کیفیت عکس‌های گرفته شده با دوربین گوشی را به میزان قابل توجهی ارتقا دهد. افزودن جلوه های بصری و هنری زیبا، تبدیل چند عکس پشت سرهم از یک محل به تصاویر زنده و بهبود چهره افراد حاضر در یک عکس از جمله امکانات برنامه یادشده است.

به گزارش ایتنا از مهر به نقل از انگجت، شاید جذاب‌ترین و منحصربه‌فردترین قابلیت تازه برنامه Pix برای دانشجویان ودانش آموزان قابل خواندن کردن متونی است که با سرعت یا باکیفیت کم از آنها عکاسی شده است.

به عنوان مثال اگر کاربری در نشستی از یک تخته سیاه یا یک جدول عکس برداری کند، می‌تواند با استفاده از برنامه مذکور بر روی بخش هایی از عکس تمرکز کند و کیفیت رنگ‌ها و متون را اصلاح کند، پس زمینه نوشته‌ها را تغییر دهد و دیگر اقدامات ضروری را برای قابل خواندن متون موجود در آن انجام دهد.

این نوع اصلاحات بر روی متون برروی تمامی عکس‌های گرفته شده از هر نوع متن نوشته‌ای و به طور خودکار صورت می گیرد. برنامه مذکور برای گوشی آیفون از App Store قابل بارگذاری است.
کد مطلب: 50195
برچسب ها: هوش مصنوعی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام