۱
plusresetminus
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۱
پیکسل 2 می‌آید

پاسخ سریع گوگل به اپل

ایتنا – گوگل برای تولید پرچم‌دار ویژه خود از همکاری شرکت ال‌جی بهره خواهد گرفت و بخش سخت‌افزاری این محصول بر عهده این شرکت کره‌ای خواهد بود.
پاسخ سریع گوگل به اپل
به نظر می‌رسد که شرکت گوگل قصد دارد تا در زمانی نزدیک به معرفی مدل جدید سری پیکسل دست‌زده و رقیبی جدی برای آیفون‌های جدید را معرفی کند.

به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، شرکت گوگل با سری پیکسل به‌خوبی توانست تا خود را به‌عنوان ضلع سوم رقابت بین سامسونگ و اپل معرفی کند.

حال با توجه به این‌که این دو شرکت مزبور، پرچم‌داران ویژه خود یعنی گلکسی نوت 8 و آیفون 8، 8 پلاس و 10 (X) را معرفی کرده‌اند، گوگل نیز به دنبال رونمایی از محصول خود یعنی پیکسل 2 است که گویا علاقه‌مندان به شدن برای آن لحظه‌شماری می‌کنند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، این شرکت قصد دارد تا در روز چهارم ماه اکتبر میلادی به سراغ معرفی پرچم‌دار خود برود.

اطلاعات منتشر شده در این زمینه حاکی از آن هستند که گوگل برای تولید پرچم‌دار ویژه خود از همکاری شرکت ال‌جی بهره خواهد گرفت و بخش سخت‌افزاری این محصول بر عهده این شرکت کره‌ای خواهد بود.

در این میان یکی از موارد ناامیدکننده این است که به نظر می‌رسد پیکسل 2 به پردازنده اسنپ دراگون 836 که پیش‌ از این وعده آن داده شده بود مجهز نخواهد بود، و بنابراین هنوز مشخص نیست تراشه پردازشی به کار رفته بر روی این محصول، چه مدلی خواهد بود.
 
جالب است بدانید که نسخه نخست پیکسل در روز چهارم اکتبر سال 2016 میلادی رونمایی شده بود و به‌ این‌ ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد که از امسال شاهد این باشیم که گوگل نیز سالانه پرچم‌دار جدیدی را به بازار عرضه می‌کند.

شایان ذکر است که علیرغم هیجان بالای رسانه ای، هنوز اطلاعات و جزئیات چندانی از سخت‌افزار این محصول توسط گوگل ارائه نشده است و شایعات نیز به قدری ضد و نقیض هستند که نمی‌توان روی آنها حساب چندانی باز کرد.
 
کد مطلب: 50167
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام