۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰

آیفون 8 وارد می‌شود!

ایتنا- اپل در مراسمی رسمی امشب از آخرین محصولاتش که مهم‌ترین آنها آیفون ٨، ٨پلاس و آیفون ایکس است، رونمایی کرد.
آیفون 8 وارد می‌شود!



 
به گزارش ایتنا از مهر و به نقل از گاردین، امشب اپل در مراسمی از آیفون‌های ٨ و ٨ پلاس با نمایشگرهای ٤.٧ و ٥.٥ اینچی رونمایی کرد. قاب این موبایل‌ها از فلز و بدنه آن از جنس شیشه است. 
 موبایل های گفته شده در رنگ‌های مشکی، طلایی و خاکستری عرضه می‌شوند. این دستگاه ها ضد آب و گرد و غبار هستند. دوربین آنها ١٢ مگاپیکسل است.  
 

علاوه بر موارد گفته شده در آیفون های جدید از چیپ ست A11 استفاده می شود که ٦ هسته ای است. 
A11 دارای ٢ هسته عملکردی است که  ٢٥ درصد سریع تر از A10  هستند. ٤ هسته دیگر که کارآمدی بسیار بالا دارند ٧٠ درصد سریع تر از A10 به حساب می آیند. 
آیفون ٨ علاوه بر موارد گفته شده دارای شارژر وایرلس است. به عبارت دیگر دو موبایل جدید از استاندارد شارژ وایرلسQiپیروی می‌کنند. 

اپل امشب همچنین از آیفون پرحاشیه‌اش یعنی آیفون ایکس نیز رونمایی کرد. این گوشی همانطور که قبلا هم پیش بینی شده بود دکمه هوم ندارد. دوربین سلفی با استفاده از تکنولوژی مادون قرمز چهره را اسکن می‌کند.آیفون X به دوربین دوگانه عمودی و نمایشگر تمام صفحه سوپر رتینا ۵.۸ اینچی مجهز است. آیفون ایکس در دو رنگ خاکستری و نقره ای معرفی شد. نمایشگر این گوشی ٥.٨ اینچی است.  همانطور که پیش بینی می شد برای باز کردن قفل از فناوری شناسایی صورت در آن استفاده می شود.

قیمت آیفون ٨ با حافظه ٦٤ گیگابایت از ٦٩٩ دلار و آیفون ٨ پلاس از ٧٩٩ دلار شروع می شود . پیش سفارش آنها نیز از١٥ سبتامبر آغاز می‌شود.  iOS 11 نیز از ١٩ سپتامبر عرضه می‌شود.
کد مطلب: 50135
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
ما که پولمون نمی رسه بخریم😃😃😃
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام