۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷

قابلیت‌های جدید آوتلوک برای دستگاه‌های اندرویدی

ایتنا – مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا قابلیت افزونه‌های خود در سیستم آوتلوک را برای دستگاه‌های اندرویدی نیز اعمال کند.
قابلیت‌های جدید آوتلوک برای دستگاه‌های اندرویدی
شرکت مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده قصد دارد تا قابلیت افزونه‌های خود در سیستم آوتلوک را برای دستگاه‌های اندرویدی نیز اعمال کند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی mspoweruser، مایکروسافت رسماً پذیرفته است که ویندوزفون یک پلتفرم نیمه‌مرده به‌حساب می‌آید و به همین دلیل نیز تمرکز خود را بر روی عرضه خدمات نرم‌افزاری در سایر سیستم‌های عاملِ همراه گذاشته است.

یکی از نرم‌افزارهای محبوب مایکروسافت برای تلفن‌های همراه هوشمند را یقیناً می‌توان سیستم آوتلوک دانست. با این وجود، خدمات آوتلوک که تاکنون بر روی iOS و کامپیوترهای خانگی عرضه شده، به‌مراتب گسترده‌تر از خدمات ارائه شده بر روی اندروید بوده است.

اما به‌تازگی شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که قصد دارد تا یکی از محبوب‌ترین خدمات آوتلوکی خود را برای اندروید نیز عرضه کند و بدین ترتیب، دستگاه‌های مبتنی بر اندروید نیز در آینده نزدیک خواهند توانست تا از افزونه‌های آوتلوک استفاده کنند.

این خدمات به ترتیب شامل موارد زیر خواهند بود:

- مایکروسافت داینامیک 365: دسترسی سریع به فهرست مخاطبان، همکاران و مشتریان. تنظیم قرارهای ملاقات و غیره، با تنها چند اشاره به نقاط خاص نمایشگر.
- مترجم مایکروسافت: ترجمه مستقیم نامه‌های الکترونیکی با قابلیت پشتیبانیِ بیش از 60 زبان دنیا.
- نیمبل: بررسی کامل اطلاعات مخاطبان در آوتلوک که شامل مشاهده حساب کاربری شبکه‌های اجتماعی، وضعیت کاری ثبت شده و غیره هستند.
- سیستم OnePlaceMail: ذخیره آسان ایمیل‌ها و فایل‌های الحاقی در SharePoint بدون نیاز به ترک محیط آوتلوک.
- Smartsheet: مدیریت پروژه‌ها، ارائه و اشتراک پروژه‌ها با سایر افراد ذی‌نفع به‌صورت مستقیم از طریق ایمیل.
- ترلو: دسترسی سریع به بردها و لیست‌های ترلو بدون نیاز به ترک کردن آوتلوک.
- سیستم مدیریت مشتریان آوتلوک: این قابلیت که به‌زودی عرضه می‌شود، میزان بهبود و رشد مشتریان را از طریق آوتلوک اندازه‌گیری و ردیابی می‌کند.
- اورنوت: ذخیره آسان ایمیل‌ها به‌عنوان یک پروژه Evernote.

بدین‌ترتیب به وضوح دیده می‌شود که مایکروسافت قصد دارد با ارائه محصولات خود برای پلتفرم‌های مختلف، عملاً همه جا در مقابل کاربران سیستم‌عامل‌های مختلف، حضور داشته باشد.
کد مطلب: 50091
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام