۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

شیائومی از اولین دستگاه اندروید خود رونمایی می‌کند

ایتنا- شیائومی، شرکتی است که در زمینه تولید گوشی در کشور چین فعالیت می‌کند و نخستین گوشی هوشمند خود را که روی اندروید وان اجرا می‌شود، از ماه اکتبر در بیش از چهل بازار از جمله سنگاپور، اندونزی و هنگ‌کنگ عرضه می‌کند.
شیائومی از اولین دستگاه اندروید خود رونمایی می‌کند
به تازگی شیائومی از نخستین گوشی هوشمند خود که روی اندروید وان گوگل اجرا می‌شود رونمایی کرده و اعلام نمود که این دستگاه از ماه اکتبر در بیش از چهل بازار دنیا عرضه خواهد شد.
گفتنی است Mi A1 اخیراً در دهلی نو راه‌اندازی شده و حدود 14999 روپیه یا 233 دلار آمریکا قیمت‌گذاری شده است.
این دستگاه اندروید در سایر بازارها از جمله سنگاپور، اندونزی، روسیه، هنگ کنگ و تایوان با قیمت محلی که بعداً اعلام می‌شود، عرضه خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی نت، وانگ شیانگ، معاون ارشد شرکت چینی شیائومی در این خصوص گفت: «دستگاه Mi A1 یک دستگاه راهبردی است که در برنامه توسعه جهانی قرار دارد و هدف از ارائه این دستگاه، دادن حق انتخاب به مشتری برای تجربه کردن مسیری کاملاً جدید و متفاوت است.»
بدین‌ترتیب، شیائومی از نخستین موبایل خود تحت پروژه اندروید وان گوگل پرده برداشته و  در حالی که فروش آنلاین موبایل Mi A1 از طریق فروشگاه مجازی جیر بست امکان دارد، عرضه آن به مشتریان آغاز شده است.

همچنین جیمی روزنبرگ، معاون کسب‌وکار و عملیات اندروید و گوگل‌پلی هم در این خصوص اذعان داشت: «دستگاه جدیدی که شیائومی وارد بازار کرده، تجربه‌ای ساده و خالص از اندروید است.»
لازم به ذکر است که امکان سفارش این موبایل برای تمام علاقه‌مندان در سرتاسر دنیا وجود دارد، گرچه در ابتدا قرار بود فروش آن تنها به کشور هندوستان محدود شود.

در خصوص ویژگی‌های فنی گوشی مورد بحث، گفته شده که Mi A1 دارای یک دوربین با زوم اپتیکال 2x و تا حدودی مشابه گوشی پرچمدار 6Mi است.
همچنین لنزهای این گوشی دارای زاویه دید وسیع بوده که برای عکاسان، ایده‌آل است.

در ضمن، این گوشی روی پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 625 کار می‌کند و به یک باتری 3080 میلی‌آمپر ساعتی، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز شده است که عمر کاری بیشتری به آن می‌بخشد.
این محصول در سه رنگ مشکلی، طلایی و رُز گلد و با قیمت‌های 240، 244 و 244 دلار در دسترس خریداران قرار دارد و شیائومی به اقبال کاربران به آن، بسیار دل بسته است.

کد مطلب: 50077
برچسب ها: شیائومی اندروید
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام