۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷
ایراد نسخه جدید اندروید:

مصرف اینترنت همراه در اندروید اوریو در زمان اتصال به وای‌فای

ایتنا – دستگاه‌های مجهز به این سیستم‌عامل، حتی در زمانی که به وای‌فای متصل هستند نیز حجم بالایی از اینترنت 4G را مصرف می‌کنند.
مصرف اینترنت همراه در اندروید اوریو در زمان اتصال به وای‌فای
نسخه جدید سیستم‌عامل معروف شرکت گوگل، یعنی اندروید، به تازگی و پس از بحث فراوان در رسانه‌ها معرفی شد؛ البته با توجه به انتظار طولانی برای آن، انتظار رفته و می‌رود که حاوی ایراد یا نقص فنی نباشد و کاربران بتوانند با اطمینان خاطر از آن بهره‌برداری کنند.

اما دیر زمانی از این موضوع نگذشته، به نظر می‌رسد که نخستین مشکل بزرگ اندروید اوریو کشف‌ شده است و بر اساس نظرات کارشناسان، دستگاه‌های مجهز به این سیستم‌عامل، حتی در زمانی که به وای‌فای متصل هستند نیز حجم بالایی از اینترنت 4G را مصرف می‌کنند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، اندروید 8 با اتکاء به تبلیغات خوب و همچنین انتظار کاربران، توانسته است تا به‌خوبی نظر مثبت مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند، اما نکته عجیب این است که به‌تدریج شاهد کشف برخی مشکلات در این سیستم‌عامل هستیم.

به عنوان یک مورد جالب، همه ما وقتی که از تلفن همراه هوشمند خود استفاده می‌کنیم و به شبکه‌های وای‌فای وصل می‌شویم، طبعاً انتظار داریم که استفاده از اینترنت همراه در تلفن همراه ما متوقف شود و از این بابت، متحمل هیچ هزینه‌ای نشویم.

با این‌ حال به نظر می‌رسد که شرایط این نسخه از اندروید با انتظارات منطقی ما چندان سازگاری ندارد، زیرا به‌تازگی متخصصان تلفن‌های همراه کشف کرده‌اند که در شرایط استفاده از اینترنت وای‌فای توسط گوشی، استفاده از اینترنت 4G بر روی دستگاه‌های مجهز به اندروید نیز متوقف نشده بلکه همچنان ادامه می‌یابد.

آنگونه که متخصصین می‌گویند، ایراد فنی مزبور صرفاً به همین مسئله خلاصه نمی‌شود، بلکه شدت ایراد به نحوی است که مصرف اینترنت 4G برای این دستگاه‌ها همزمان با اتصال به وای‌فای، گاه بیشتر از شرایط عادی نیز می‌شود و همین امر نیز موجب بروز اعتراض بسیاری از تعدادی از کاربران شده است.

با این وجود و اکنون که وجود این مشکل، رسانه‌ای شده است، انتظار می‌رود که شرکت گوگل به‌سرعت نسبت به رفع این باگ اقدام کرده و نسخه به‌روزرسانی ویژه‌ای برای بازگرداندن این دستگاه‌ها به شرایط عادی ارائه نماید.
 
کد مطلب: 50070
نام شما
آدرس ايميل شما


assemblyos
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام:

هم اندروید و هم لینوکس بشدت شارژ اینترنت کاربر را مصرف می کنند . لینوکس به بهانه ی اپدیتهای امنیتی و دانلود کتابخانه ها و اندروید هم بصورت مخفیانه . اصلا نمی توان در هنگام اتصال این دو سیستم عامل به اینترنت فرایند مصرف شارژ اینترنت را کنترل کرد .
اما در ویندوز براحتی می توان سرویسهایی را که بی جهت قصد دارند اینترنت را مصرف کنند غیرفعال کرد . هیچی ویندوز نمیشه . فقط ویندوز
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام