۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۰

کشف مشکلی بزرگ در گلکسی نوت ۸

ایتنا – به‌تازگی شرکت سامسونگ از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرده است ولی به‌تازگی متخصصان تعمیرات تلفن‌های همراه هوشمند کشف کرده‌اند که تعمیر این دستگاه از آیفون 7 به‌مراتب دشوارتر است.
کشف مشکلی بزرگ در گلکسی نوت ۸
به‌تازگی شرکت سامسونگ از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرده است ولی به‌تازگی متخصصان تعمیرات تلفن‌های همراه هوشمند کشف کرده‌اند که تعمیر این دستگاه از آیفون 7 به‌مراتب دشوارتر است.
 
به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، رقابت آیفون و سری گلکسی در میان کاربران تلفن‌های همراه هوشمند را می‌توان بزرگ‌ترین رقابت در این رده دانست.
 
با این‌ حال هر یک از این دستگاه‌ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند که هواداران هر گروه از آنها برای دفاع از محصول محبوب خود و کوبیدن محصول رقیب استفاده می‌کنند.
 
در این میان یکی از المان‌های بسیار مهم در زمینهٔ تلفن‌های همراه هوشمند را می‌توان میزان راحتی تعمیر این دستگاه‌ها دانست و وب‌سایت‌های تخصصی ویژه‌ای وجود دارند که به بررسی این قابلیت در تلفن‌های همراه هوشمند می‌پردازند.
 
حال یکی از این مراکز اقدام به گشودن قطعه‌قطعه همراه محبوب سامسونگ کرده است و نتیجه به‌ دست‌آمده مسلما برای هواداران آیفون خوشحال کننده است.
 
امتیاز این تلفن همراه درزمینهٔ قابلیت تعمیر بسیار ضعیف است و گلکسی نوت 8 توانسته است تا تنها 4 امتیاز از 10 را به دست بیاورد که این مقدار به‌هیچ‌عنوان برای یک پرچم‌دار نیرومند مناسب نیست.
 
کد مطلب: 50065
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام