۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۷

برنامه هواوی برای تجربه سه‌بعدی در پلتفرم‌های ابری

ایتنا – به‌تازگی شرکت هواوی با شرکت Dassault همکاری ویژه‌ای را شروع کرده که هدف از این همکاری، ارائه تجربه‌ای سه‌بعدی در پلتفرم‌های ابری است.
برنامه هواوی برای تجربه سه‌بعدی در پلتفرم‌های ابری
به نظر می‌رسد بسیار شرکت‌ها و پیشقراولان صنعت فناوری اطلاعات، به این نتیجه رسیده‌اند که یکی از کلیدی‌ترین ابزارهای این صنعت، فضای ابری است. از همین رو، سرمایه‌گذاری، نوآوری و رقابت در این عرصه، به هدف مهم شرکت‌های بزرگ به منظور کسب سهم بیشتر بدل شده است.

به‌تازگی شرکت هواوی با شرکت Dassault همکاری ویژه‌ای را شروع کرده که هدف از این همکاری، ارائه تجربه‌ای جدید در این عرصه است. این تجربه جدید بنا گفته شرکت مزبور، عبارت است از نوعی فناوری سه‌بعدی در پلتفرم‌های ابری.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، گزارش‌ها نشان می‌دهد که شرکت هواوی در طول چند ماه اخیر دامنه فعالیت‌های خود در زمینه خدمات و پلتفرم‌های ابری را به‌شدت افزایش داده است، به گونه‌ای که با پیشروان این صنعت در رقابتی تنگاتنگ قرار گرفته و البته برای تحکیم موقعیت خویش در این زمینه، نیازمند طراحی و اجرای تجربه‌های جدید به همراه خلاقیت و نهایتاً ارائه خدماتی جدید و متمایز در این زمینه است.
 
در همین راستا نیز به‌تازگی این کمپانی چینی اقدام به امضای تفاهم‌نامه و همکاری با یک شرکت فرانسوی به نام Dassault کرده است تا محصول نوآوری متخصصین خود را در قالب خدمات جدیدی به پلتفرم ابری خود افزوده و به مشتریان سازمانی و کاربران ارائه نماید.

بر اساس مستندات، این همکاری شامل تولید تجربه‌ای سه‌بعدی و ویژه توسط این شرکت فرانسوی است که به کمک آن می‌توان این ساختار را به‌صورت انحصاری بر روی پلتفرم‌های ابری هواوی به اجرا درآورد.
 
بدین‌ ترتیب، پلتفرم ابری هواوی می‌تواند بیش‌ از پیش بر روی سکوی اصلی و ستون مرکزی کاری خود یعنی پیاده‌سازی تحول دیجیتالی برای کاربران خود تمرکز داشته باشد.
 
شایان‌ ذکر است که دو شرکت یاد شده، قرار است تا این پروژه را برای ایجاد مدل‌های سه‌بعدی از زنجیره توزیع، بهینه‌سازی اکوسیستم دیجیتالی و مواردی از این دست بکار بندند، که البته بنا به ادعای دو شرکت یاد شده، طیف وسیعی از کاربران را مورد هدف قرار خواهد داد.
 
کد مطلب: 50062
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام