۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۷

رشد فناوری، بازار مسافرت را مختل می‌کند

ایتنا- برنامه‌های سفر و خدمات رزرو آنلاین باعث می‌شود که رزرو بلیط‌های هوایی آسان گردد، لیکن برنامه‌های سفر سفارشی موجب ایجاد اختلال در بازار سفر می‌گردد.
رشد فناوری، بازار مسافرت را مختل می‌کند
برخی از اوقات، مسافرانی که در روزهای پایانی تعطیلات خود قرار دارند، مجبور می‌شوند که از اتاق‌های موجود در هتل‌های قدیمی و نامناسب استفاده کنند و به خاطر همین مسئله، بیشتر این افراد از خدمات رزرو آنلاین برای مسافرت و بررسی امکانات هتل‌ها و مقصد سفر خود استفاده می‌کنند تا از این طریق سفر بهتری را تجربه کنند.
 
به گزارش ایتنا ازرایورز به نقل از کامپیوترویکلی، ارائه‌دهندگان سرویس‌های مسافرتی به خاطر اینکه 48 درصد از مسافران برای اوقات فراغت به سفر می‌روند، فرصت خوبی برای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود پیدا می‌کنند.
به عنوان مثال، اخیراً دو شرکت مسافرتی به نام علی‌بابا و ماریوت، برندهای خود را ایجاد کردند تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند. سپس این دو شرکت تصمیم گرفتند که با یکدیگر همکاری داشته باشند.
 
ماریوت از طریق این همکاری می‌تواند به صورت بالقوه 500 میلیون کاربر را که هر ماه از پلتفرم علی‌بابا استفاده می‌کنند، به سمت خود جذب کند؛ در حالی که مهمانان ماریوت می‌توانند بدون نیاز به پول سفر کنند.
از دید کارشناسان بازار، این همکاری عاقلانه است و انتظار می‌رود که با این برنامه، در پنج سال آینده، بیش از 700 میلیون مسافر چینی به خارج سفر کنند.
 
داده‌های اخیر نشان می‌دهد که زمان‌های متغیر پرواز تا 33% بر تصمیم مسافر مبنی بر رزرو بلیط برای سفر کاری تأثیر می‌گذارد؛ در حالی که این تأثیر در زمینه قیمت به 27 درصد می‌رسد. چنانچه ارائه‌دهندگان سیستم سفر بر شرکت‌های کوچک و متوسط تمرکز نموده و انگیزه‌ها و معاملات مناسب ارائه دهند، بازار با یک نرخ رشد سالانه 11.2 درصد داشته و تا سال 2020، به ارزش 550 میلیون دلار می‌رسد.

مسافرانی که برای کار سفر می‌کنند و از شرکت‌های کوچک و متوسط هستند نیز می‌خواهند تا حد ممکن یک سفر شخصی داشته باشند و این موضوع، راه را برای اپلیکیشن‌های مسافرتی که این صنعت را مختل می‌کنند، هموار می‌کند.
 
طبق گزارشات، در بازار فناوری سفر در سراسر دنیا، نزدیک به 300 میلیون رزرو از طرف نمایندگان صورت گرفته است. این بازار در حال رشد می‎تواند از طریق مشارکت تاکتیکی و فناوری نوآورانه رشد نموده و نیازهای نسل جدید مسافران را برآورده سازد.
کد مطلب: 50053
برچسب ها: فناوری و سفر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام