۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۲

برنامه باگ سامسونگ برای حفاظت از گوشی‌های هوشمند

ایتنا - این شرکت همچنین اعلام کرده است افرادی که بتوانند مشکلات امنیتی سرویس‌های دیگر را پیدا کنند جایزه دریافت خواهند کرد.
برنامه باگ سامسونگ برای حفاظت از گوشی‌های هوشمند
شرکت سامسونگ قصد دارد که برای حفاظت از گوشی‌های هوشمند خود یک برنامه باگ‌راه اندازی کند و بسیاری از متخصصان در این زمینه اذعان داشته‌اند: «با وجود اینکه این اقدام، دیر انجام شد، اما باز هم می‌توان از آن به عنوان یک قدم مثبت یاد کرد.»
سامسونگ در نهایت یک برنامه باگ ایجاد کرد که برای دستگاه‌های موبایل مناسب است و آنها را از سایر برنامه‌های مشکل‌آفرین نجات می‌دهد.
شرکت مورد بحث، به خوبی اطلاع دارد که اشکالات و باگ‌های موجود در سیستم‌ها فراوان هستند و با این کار، اقدام کاملاً مثبتی در راستای مبارزه با باگ‌های موجود در سیستم برداشته است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، اینجونگ ری، معاون اجرایی و سرپرست واحد تحقیق و توسعه سامسونگ اذعان داشت: «سامسونگ به عنوان یک ارائه‌دهنده پیشگام در عرصه دستگاه‌ها و تجارب موبایل، اهمیت حفاظت از کاربران را به خوبی می‌داند و در توسعه هر یک از محصولات و سرویس‌های خود، امنیت را در اولویت قرار می‌دهد.»
 
وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: «سامسونگ در بخشی از تعهد خود به مسائل امنیتی، به همکاری نزدیک خود با انجمن تحقیقات امنیتی و حصول اطمینان از اینکه تمامی محصولات خود را با نظارت‌های کامل امنیتی تولید می‌کند، افتخار می‌کند. این شرکت به طور مداوم و پیوسته، تمام آسیب‌پذیری‌های بالقوه را بررسی می‌کند.»
 
قرار است که این برنامه امنیتی، 38 دستگاه را پوشش دهد و البته قرار است که صرفاً از گوشی‌های هوشمند سامسونگ حمایت کند. به علاوه، این برنامه، آسیب‌پذیری‌های احتمالی در سرویس‌های موبایل سامسونگ از جمله بیکسبی، سامسونگ اکانت، سامسونگ پی و سامسونگ پس را در نظر گرفته است.
 

شرکت موردبحث همچنین اعلام کرده است افرادی که بتوانند مشکلات امنیتی سرویس‌های دیگر را پیدا کنند جایزه دریافت خواهند کرد. با توجه به درجه‌ مشکلات امنیتی یافت‌شده توسط کاربران و اینکه افراد تا چه حد بتوانند طرح خود را ثابت کنند، مبلغ جایزه‌ سامسونگ از ۲۰۰ دلار تا ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود.
 
فیس‌بوک برای یافتن مشکلات امنیتی سرویس‌های خود مبلغی به تیم‌های تحقیقاتی پرداخت می‌کند و این در حالی است که گوگل و اپل نیز برنامه‌ مشابهی برای کشف نقطه‌ضعف‌های امنیتی سرویس‌های خود برپا کرده‌اند.
 
کد مطلب: 50052
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام