۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۱

مایکروسافت و رفع باگ با یک باگ دیگر

ایتنا – به‌تازگی شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که یکی از مشکلات موجود در سیستم‌عامل ویندوز 7 را در یک بسته ویژه رفع نموده و این به‌روزرسانی در اختیار کاربران این سیستم‌عامل قرار گرفته است، اما نکته عجیب این است که این بسته نیز همچنان باگ‌هایی را در خود جای داده است.
مایکروسافت و رفع باگ با یک باگ دیگر

سیستم‌عامل ویندوز به عنوان فراگیرترین سیستم‌عامل -به ویژه در رایانه‌های رومیزی- به همان میزان گسترش نیز همواره آماج حملات مهاجمانی است که از وجود رخنه‌های موجود در این سیستم‌عامل بهره‌برداری می‌کنند. به همین دلیل است که غول نرم‌افزاری جهان، به صورت مداوم در حال رصد کردن این آسیب‌پذیری‌ها و ارائه بسته‌های مخصوص امنیتی می‌باشد.

به‌تازگی شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که یکی از مشکلات موجود در سیستم‌عامل ویندوز 7 را در یک بسته ویژه رفع نموده و این به‌روزرسانی در اختیار کاربران این سیستم‌عامل قرار گرفته است، اما نکته عجیب این است که این بسته نیز همچنان باگ‌هایی را در خود جای داده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی computerworld، چندی پیش بود که مایکروسافت یک بسته به‌روزرسانی را برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز عرضه کرد.
این بسته به‌روزرسانی -که با کد KB 4034664 شناخته می‌شد- با وجود برنامه‌ریزی برای رفع ایرادات، خود موجب ایجاد یک مشکل عجیب‌ و غریب در این سیستم‌عامل شده بود، به صورتی که کاربران این نسخه از ویندوز پس از نصب این به‌روزرسانی، دیگر قادر نبودند تا از نمایشگر دوم برای پخش همزمان تصاویر خروجی خود استفاده کنند.

گفتنی است موضوع، جنجال فراوانی برای شرکت مزبور ایجاد کرد، چرا که انتظار نمی‌رفت با سابقه طولانی وجود باگه‌ها و نیز آسیب‌پذیری‌ها، مایکروسافت در ارائه راه حل خود،‌دچار سهل‌انگاری شده و کاربرانش را در معرض خطر جدیذ قرار دهد.

همین حساسیت‌ها و حواشی باعث شد که مایکروسافت به‌سرعت تصمیم بگیرد که در این‌‌باره اقدام کرده و یک ساختار رفع ایراد را به کاربران خود ارائه نماید. بنا به اعلام مایکروسافت، با ارائه راهکار تاره، می‌توان این مشکل را به‌صورت دستی رفع کرد.
 
با این‌ حال کاربرانی که این روش را بر روی سیستم خود اعمال کرده‌اند معتقدند که این وصله همچنان باگ‌های خاصی را بر روی این سیستم‌عامل برجای می‌گذارد.
 
بدین ترتیب انتظار می‌رود که در طول دو هفته اخیر برای سومین بار شاهد ارائه وصله برای رفع باگ‌های ناشی از به‌روزرسانی KB 4034664 باشیم.
کد مطلب: 50015
نام شما
آدرس ايميل شما


assemblyos
feedback
Iran, Islamic Republic of
باگهای ویندوز شرف دارند به کرشهای لینوکس .

لینوکس اصلا روی رایانه های جدید کار نمی کند . مرتبا کرش می کند و باید مدام رایانه را روشن و خاموش کرد . اینطوری پدر رایانه در می اید .

حالا دوتا باگ ویندوزی را علم نکنید بروید هزاران باگ لینوکس و ان وضعیت پارتیشن بندی مضحک لینوکس را برطرف کنیدو البته ان کرشهای متعدد لینوکس
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام