۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۹

کمپین‌های خلاقانه ایرلاین‌های امارات و ویرجینیا

جنگ امروز برای جذب مخاطب و همراه کردن مشتریان با کمپانی ها است، به نوعی که با تولید محصولات و استفاده از بازاریابی محتوایی بیشترین تاثیر را بر جامعه هدف خود داشته باشد و بتواند ارزش افزوده بسیار خوبی را برای همه فراهم آورد.
  ----------------رپرتاژ آگهی -----------------------

همانطور که می دانید رقابت در بازار امروز بسیار نزدیک تر از گذشته شده است و ما شاهد رقابت کمپانی ها و شرکت های بزرگ و کوچک هستیم. جنگ امروز برای جذب مخاطب و همراه کردن مشتریان با کمپانی ها است، به نوعی که با تولید محصولات و استفاده از بازاریابی محتوایی  بیشترین تاثیر را بر جامعه هدف خود داشته باشد و بتواند ارزش افزوده بسیار خوبی را برای همه فراهم آورد.
در کمپین‌های خلاقانه ایرلاین‌های امارات و ویرجینیا، کمپین‌های هواپیمایی Virgin America و امارات (Emirates) را بررسی خواهیم کرد. با Modir TV همراه باشید تا با گوشه کوچکی از دنیای پیچیده و هیجان انگیز دنیای دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید.
3) هواپیمایی Virgin America
  • نام کمپین: Between Meetings
    مجری: هواپیمایی Virgin America
    ابزارها: بخش بلاگ وب‌سایت
    هدف: جذب Lead / جلب اعتماد به برند
کمپین Between Meetings به جرأت یکی از کمپین‌های موفق و فکر شده در زمینه‌ی بازاریابی محتوایی می‌باشد. تا مدت ها این موفقیت الگویی برای بسیاری از شرکت ها بوده است و به نوعی می توان گفت تغییرات بسیار بزرگی را برای این شرکت ایجاد کرده است.
در یک سریِ مقالات (Series of Blogposts)، هواپیمایی Virgin America‌ تمامی کارهایی را که یک مسافر می‌تواند در عرض یک ساعت، در مسافرت به شهرهای مختلف انجام دهد، معرفی کرد. یک راهنمای سفر تمام عیار برای سفر به شهرهای مختلف آمریکا.



به گزارش ویرلن؛ از اسکیت سواری در مونترال گرفته تا کتابخانه‌ی Kurt Vonnegut در ایندیاناپولیس، Virgin America راهنماهای جامعی را برای هر شهر تدارک دیده است؛ به طوری که خواندن و بررسی آن‌ها هر فردی را برای سفر کردن تهییج می‌کند.
چرا این کمپین موفق بود؟
وقتی وارد یک شهر ناشناخته می‌شوید، از این که نمی‌دانید در این تایمی که در این شهر هستید باید چه کار کنید کلافه می‌شوید و حوصله‌تان سر می‌رود!
اما ویرجین-امریکا اجازه نمی‌دهد حوصله‌ی شما سر برود! این ایرلاین با ارائه‌ی راهکارها و پیشنهاداتی شگفت‌انگیز، حتی برای چند ده دقیقه ماندن در یک شهر نیز می‌تواند برای شما برنامه‌ریزی کند.
آن‌ها پیشنهادات متنوعی برای سفر چند دقیقه یا چند ساعتی شما می‌دهند. از مکان‌های تفریحی و فرهنگی بگیرید، تا رستوران‌ها و طبیعت و استادیوم بسکتبال!
از طرفی Virgin America از کاربران خود می‌خواهد که اطلاعات و تجربه‌ی خود را نیز در کامنت‌ها اشتراک‌گذاری کنند. همچنین با اشتراک آن در شبکه‌های اجتماعی، افراد بیشتری از مطالب آن‌ها بهره می‌بردند و چه بسا این افراد، مشتریان احتمالی ویرجین-امریکا باشند!
4) هواپیمایی امارات
  • نام کمپین: Be There
    مجری: هواپیمایی امارات
    ابزارها: رسانه‌های جمعی (تلویزیون، رسانه‌های اجتماعی، ویدیویی و...)
    هدف: پروموت برند
پس از جست و جوی فراوان از بین مستعدترین کارکنان هواپیمایی امارات، بالاخره 7 نفر به عنوان «Globalistas» برای یک ماجراجویی حسابی انتخاب شدند!



این افراد بایستی به کشورهای مختلفی در سرتاسر دنیا سفر می‌کردند و درباره‌ی جواهراتی مخفی گزارش تهیه می‌کردند. این سفر همراه با ماجراجویی‌هایی هیجان‌انگیز همراه بود. همه مراحل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و... نیز توسط خود هواپیمایی امارات تهیه شده بود.
کمپین با سفر Rahed Ammoura (یکی از مربیان اتاق خلبانی در هواپیمایی امارات) به بالی شروع شد. سفر او با پروازهای روزانه‌ی امارات به این جزیره نیز همزمان گردید. همچنین هواپیمایی امارات در این کمپین با National Geographic جهانی نیز همکاری کرد و بدین ترتیب، یک اطلاع‌رسانی وسیع از این ماجراجویی در دنیا انجام شد.

چرا این کمپین موفق بود؟
با این کمپین، هواپیمایی امارات دو مورد را به نمایش گذاشت:
  • این که چقدر برای کارکنان خود ارزش قائل است.
    این که سفر کردن چقدر می‌تواند هیجان‌انگیز و ماجراجویانه باشد! ماد به برند
هواپیمایی امارات با همکاری National Geographic، یک داستان‌سرایی زیبا و تجربه‌ای هیجان‌انگیز را به سفردوستان سراسر دنیا مخابره کردند و در زمینه‌ی دیجیتال مارکتینگ نیز، با استفاده‌ی بهینه از شبکه‌های اجتماعی، کاربران را تشویق به اشتراک این محتوا نمودند.
منبع:
http://modir.tv
 
کد مطلب: 49994
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام