۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۱

ورود رسمی «شاتل موبایل» به بازار ارتباطات همراه

ایتنا- گروه شرکت‌های شاتل با راه‌اندازی تجاری خدمات موبایلی و ثابت خود عملا وارد رقابت در عرصه این خدمات در کشور شد.
ورود رسمی «شاتل موبایل» به بازار ارتباطات همراه

سیم‌کارت‌های اپراتور نسل جدید تلفن همراه  شاتل با نام تجاری «شاتل موبایل» و با ارایه خدمات مکالمه، پیامک، اینترنت همراه مبتنی بر 3G و 4G و مکمل، با پیش‌شماره 0998 و کد یک، از امروز وارد بازار تلفن همراه کشور شد.

به گزارش ایتنا، مهم‌ترین ویژگی خدمات سیم‌کارت‌های این اپراتور، آغاز نخستین تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار، دسترسی به شبکه‌های با کیفیت نسل سه و چهار، امکان ارائه خدمات ترکیبی پیش و پس پرداخت برای اولین بار در ایران، مکالمه و پیام‌رسانی ابری، خدمات رومینگ بین‌الملل مقرون به صرفه، خدمات محتوایی، مکمل و سرگرمی در کنار ارائه طرح‌های تعرفه و بسته‌های ترکیبی مقرون به صرفه با قابلیت انتقال بخشی از حجم باقی مانده بسته‌های دیتا به دوره بعد اعلام شده است.

محمدحسن شانه‌ساززاده، رئیس هیئت مدیره و موسس گروه شرکت‌های شاتل‌‌ صبح شنبه، در نشست خبری اعلام راه‌اندازی تجاری آزمایشی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، آغاز به کار این شبکه را سرآغاز تحقق نخستین تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار در ایران عنوان کرد.
وی گفت: شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل به عنوان «شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل»، در سال 1394 و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بی‌سیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه،TD-LTE  وWi-Fi عمومی تاسیس شد.
شانه‌ساززاده با اشاره به اینکه شاتل ظرفیت‌های حقوقی، فنی و تجاری مهمی برای تحقق "همگرایی خدمات ثابت و سیار" به منظور تبدیل شدن به یک بازیگر چهاروجهی را دارا است، گفت: با اضافه شدن خدمات تلفن همراه به سبد خدمات دسترسی باند پهن، تلفن ثابت و محتوای چند رسانه‌ای، شاتل، به یک بازیگر چهار وجهی در حوزه خدمات مخابراتی تبدیل شده است.
او تاکید کرد: ما می‌خواهیم خدمات ارتباطی ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به بازار هدف‌مان ارائه و آنها را یکپارچه‌سازی کنیم و از طریق آمیختن آنها با تجربه‌هایی از دنیای واقعی برای مشتریان‌مان ارزش خلق کنیم و تجربه متمایزی از خدمات ارتباطی و نه صرفا خدمات و محصولات مخابراتی و ارتباطی عرضه کنیم.
 
همچنین آرش کریم‌بیگی، مدیرعامل شاتل موبایل در این مراسم گفت: شاتل موبایل اولین اپراتور Full MVNO است که به جز شبکه بی تی اس‌های موبایل دیگر ساختارهای یک شبکه تلفن همراه را دارد. او با اعلام اینکه در مقطع کنونی فقط سیم‌کارت‌های اعتباری ارائه می‌شود گفت: خدمات مورد نیاز مشترکان شاتل موبایل به صورت دوگانه یا همان هیبرید هم ارائه خواهد شد به‌طوری‌که مشترکین شاتل موبایل برای اولین بار در ایران می‌توانند بخشی از خدمات را به صورت پیش‌پرداخت و بخشی را به صورت پس‌پرداخت دریافت کنند. وی از ارائه سیم‌کارت توریست در آینده خبر داد و گفت: با توجه به اشباع بازار سیم کارت‌های پس پرداخت، فروش این سیم‌کارت‌ها بعد از اجرایی شدن امکان ترابردپذیری این اپراتور آغاز خواهد شد.
به گفته کریم بیگی قابلیت بسته‌های اینترنت «شاتل موبایل» انتقال مانده ترافیک به دوره بعد به همراه دقایق رایگان مکالمه و دسترسی به خدمات سینمایی نماوا است که این بسته‌ها را منحصربه فرد نموده است.
او افزود: همچنین براساس بسته‌های مختلفی که پیش‌بینی شده، مشترکان براساس نیاز خود از خدمات صوت، پیامک و اینترنت همراه بدون هزینه مضاعف استفاده کنند. کریم بیگی همچنین از ارائه 6 مودم ویژه و انحصاری شاتل موبایل خبرداد که می‌توان با استفاده از آنها اینترنت را در محیط‌هایی مانند منازل، دفاتر کار، سازمان‌های اداری و حتی درون خودرو به اشتراک گذاشت. وی همچنین از امکان ارائه خدمات با گویش‌های محلی خبر داد که برای نخستین بار در این اپراتور ارائه خواهد شد.
کریم بیگی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایتنا ارائه بسته‌های ویژه برای مشترکین DSL شرکت شاتل را از برنامه‌های مهم این شرکت دانست و 1 میلیون مشترک شبکه شاتل را مشتریان بالقوه این سیم کارت‌ها اعلام کرد که می‌تواند هزینه استفاده از موبایل و اینترنت را برای آنها بسیار مقرون به صرفه نماید.
کد مطلب: 49980
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
به درد نمی خوره!!! شاتل همیشه گیر میده به مخابرات و همراه اول اما حالا قیمت ها خودش ببینید!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام