کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ایتنا، دوره جدید و چهره تازه

سايت خبری ايتنا , 9 شهريور 1396 ساعت 0:18

ایتنا - به زودی، کاربران، مجموعه‌ای کامل از به‌روزرسانی بصری و محتوایی سایت را به وضوح خواهند دید.



ایتنا، دوره‌ای جدید را آغاز کرد، و این موضوع، از تغییر طراحی سایت بخوبی پیداست.

مدت‌ها در پی ایجاد تغییرات، طراحی زیباتر، کارآیی بیشتر و نیز افزودن بخش‌ها و خدمات تازه و متناسب با شرایط جدید در سایت بودیم که البته گذشت زمان، انتظارات و مطالبات کاربران سایت را می‌افزود. اکنون در مقطعی هستیم که سایت با احترام به خواسته کاربران و به منظور برآوردن نیازهای بیشتر آنها، بخشی از تغییرات را که عمدتا به طراحی و تحولات گرافیکی مربوط می‌شود انجام داده است، و صد البته تحولات محتوایی و حرفه‌ای‌تر کردن آن نیز در دستور کار است و به زودی، کاربران، مجموعه‌ای کامل از به‌روزرسانی بصری و محتوایی سایت را به وضوح خواهند دید.

ایتنا به عنوان یکی از نخستین پایگاه‌های خبری آی‌تی، در زمانی شروع به فعالیت نمود که از رسانه‌های تخصصی این حوزه در فضای وب، چندان خبری نبود، و اکنون با اتکای به تلاش مستمر دوازده ساله در این عرصه، همکاری و همراهی شمار بالایی از کاربران، متخصصان، کارشناسان و دست‌اندرکاران را با خود دارد، و با اطمینان به همین سرمایه عظیم، نهایت تلاش خود را برای عرضه بهترین اطلاعات و خدمات شایسته به کاربران به کار می‌بندد.

از شما مخاطبیان و کاربران سایت هم می‌خواهیم در خصوص این تغییرات نظر دهید، و البته دیدگاه‌ها، خواسته‌ها و انتظارات خود را از ایتنا به تحریریه انعکاس دهید.


کد مطلب: 49968

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49968/ایتنا-دوره-جدید-چهره-تازه

ايتنا
  https://www.itna.ir