۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۵
با همکاری همراه اول و سازمان منطقه آزاد اروند:

شهر هوشمند ایجاد می‌شود

ایتنا - امضای این تفاهم‌‌نامه، عواید فراوانی برای ساکنان منطقه آزاد اروند به دنبال دارد.


تفاهم ‌نامه ایجاد شهر هوشمند، بین همراه اول و سازمان منطقه آزاد اروند امضا شد.


به گزارش ایتنا از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، این تفاهم‌نامه روز دوشنبه ۶ شهریور ماه ۹۶، با حضور وحید صدوقی، مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران و اسماعیل زمانی، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در راستای همکاری مشترک طرفین برای ایجاد شهر هوشمند و افزایش کیفیت و سطح خدمات تلفن همراه مطابق با استانداردهای جهانی در سطح کل منطقه به امضا رسیده است.

بنابراین تفاهم‌نامه، تأمین سیم‌کارت و تبلت‌های دانش آموزی در راستای هوشمندسازی مدارس، تأمین بستر مناسب برای ارائه و ایجاد خدمات شهر هوشمند از جمله حمل و نقل هوشمند شهری، حمل و نقل هوشمند جاده‌ای، پایش هوشمند مصرف انرژی(آب، گاز، برق)، خانه‌های هوشمند، تعریف بسته‌های تخفیف اختصاصی منطقه در حوزه مکالمه و اینترنت، کیف پول خرد و شبکه پرداخت و ارتقای شبکه روستایی و شهری منطقه آزاد اروند به نسل ۴.۵ اینترنت همراه، مورد توافق قرار گرفته است.

همچنین با توجه به معافیت مناطق آزاد تجاری از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، پس از کسب دستور از مراجع قانونی، هزینه مالیات بر ارزش افزوده برای ساکنین منطقه آزاد اروند از قبوض تلفن همراه اول کسر می شود. علاوه بر این بسته های سرویس های اختصاصی موبایل حسب نیاز منطقه آزاد اروند، برای شهروندان این منطقه تعریف خواهد شد.

این موارد ثمره امضای تفاهم‌ نامه سازمان منطقه آزاد اروند با شرکت ارتباطات سیار ایران است که عواید دیگری نیز برای ساکنان منطقه آزاد اروند به دنبال دارد.
شایان ذکر است، با توجه به ضرورت گسترش فناوری های نوین در سطح جامعه و ارائه خدمات بهینه با در نظر گرفتن ارزش های اسلامی و ایرانی و ضرورت اهمیت استفاده از ابزارها و تکنیک های نوین از جمله تلفن های همراه در ارتقای رضایتمندی عمومی در جامعه و با توجه به وجود زیرساخت های مناسب در شرکت همراه اول، این تفاهم نامه فی مابین همراه اول و سازمان منطقه آزاد اروند منعقد شده است. 
 
کد مطلب: 49937
برچسب ها: شهر هوشمند
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام