کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پای لنگ آیفون 8 در شارژر بی‌سیم!

خبرگزاری ايسنا , 7 شهريور 1396 ساعت 13:37

ایتنا- با وجود گزینه‌های موجود در فناوری شارژ بی‌سیم، شرکت اپل در گوشی جدید آیفون ۸ فناوری ۷.۵ واتی که سرعت شارژ پایینی دارد را به کار گرفته است.




  با اینکه فناوری‌های بهتر و سریع‌تری برای شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند آیفون ۸ وجود دارد، بر اساس اطلاعات منتشر شده، اکنون شاهدیم که این غول تکنولوژی آمریکایی به‌جای استفاده از فناوری ۱۵ واتی، از فناوری ۷.۵ واتی استفاده کرده است که این امر موجب می‌شود شارژ بی سیم این گوشی بسیار کندتر انجام شود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، تولیدکنندگان مدتی است که فناوری شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی با استاندارد Qi ۱.۲.x را بکار می‌گیرند و اکنون جای تعجب است که چرا اپل با وجود فناوری‌های سریع‌تر و پیشرفته‌تر، در جدیدترین گوشی هوشمند خود از نسخه ۷.۵ واتی پدهای شارژ بی‌سیم استفاده کرده و به استاندارد جدید Qi 1.2.x اعتنایی نکرده است.

به نظر می‌رسد پدهای غیر اپلی شارژ بی‌سیم برای کار با گوشی هوشمند آیفون ۸ و ساعت آهوشمند آن (اپل واچ) نیازمند دریافت گواهی از اپل هستند. همچنین احتمال دارد این دو محصول اپل از یک آداپتور برای شارژ بی‌سیم استفاده کنند.

طبق اطلاعات و آمار منتشر شده، انتظار می‌رود آیفون ۸ به یک صفحه نمایش اولد ۵.۸ اینچی مجهز بوده و از فناوری تاچ سه بعدی پشتیبانی کند. اپل پس از رونمایی از گوشی هوشمند جدید خود (آیفون ۸) طی مراسمی رسمی در سپتامبر سال جاری، آن را روانه بازار خواهد کرد.

گفته می‌شود گوشی جدید آیفون ۸ به‌همراه گوشی های آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس به بازار عرضه و فروخته شود.


کد مطلب: 49934

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49934/پای-لنگ-آیفون-8-شارژر-بی-سیم

ايتنا
  https://www.itna.ir