۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۳
فناوری جدید در آستانه جهش:

پیشرفت بزرگ فناوری‌های پوشیدنی در سال 2017

ایتنا – بر اساس تحلیل‌های انجام شده و اضافه کردن آنها به آمار ثبت شده، به نظر می‌رسد که این صنایع با جهشی چشمگیر روبرو خواهد بود.
پیشرفت بزرگ فناوری‌های پوشیدنی در سال 2017


مدتی است که شاخه‌ای جدید از فناوری اطلاعات، به تدریج در حال نشو و نما بوده و شرکت‌های بزرگ این عرصه نیز بدان اقبال نشان داده‌اند، که البته گاه با موفقیت و یا شکست مواجه بوده است.
البته تاریخ و سابقه علم و فناوری نشان می‌دهد که محصولات و پدیده‌های نوین مبتنی بر تکنولوژی -که به تسهیل و بهبود کیفیت زندگی انسان‌ها منجر گردد- لاجرم پیشرفت خواهند نمود.

به تازگی بررسی‌های به‌عمل‌آمده از مدت‌زمان سپری‌شده از سال جاری و همچنین پیش‌بینی‌های انجام شده برای مدت‌زمان باقی مانده از این سال نشان از رشد ۱۷ درصدی این تکنولوژی نوین یعنی "فناوری‌های پوشیدنی" دارند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، فناوری‌های پوشیدنی در نوع خود یکی از پرفراز و نشیب‌ترین گونه‌های فناوری ارائه شده در دهه اخیر به‌حساب می‌آیند.
این فناوری‌ها در طول چند سال نخست عرضه نتوانسته‌اند تا به‌اندازه پیش‌بینی‌شده برای کاربران مفید باشند؛ با این‌ وجود، به نظر می‌رسد که سرانجام استقبال عمومی از آنها به حد معقولی رسیده است و شاهد بهبود این رده از صنایع فناوری هستیم.

بر اساس تحلیل‌هایی که در سال جاری میلادی انجام شده است و افزودن آنها به آماری که تا به امروز -در ۹ ماه نخست ۲۰۱۷- به ثبت رسیده است، به نظر می‌رسد که این صنایع با جهشی چشمگیر روبرو خواهد بود.


بر اساس این تحلیل‌ها گفته می‌شود که فناوری‌های پوشیدنی تا پایان سال ۲۰۱۷ با رشدی ۱۷ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۶ مواجه خواهند بود که این آمار به معنای تثبیت این بازار است.

مطابق آمار بازار، در سال 2017 تا به امروز، تعداد ۳۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه در رده فناوری‌های پوشیدنی به فروش رسیده است و با توجه به رقم پیش‌بینی‌شده در این زمینه، مبلغ نهایی کسب‌شده از این بازار در پایان سال ۲۰۱۷ به ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار خواهد رسید.

جالب است بدانید که از میان این مبلغ، رقم ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار به بازار ساعت‌های هوشمند تعلق دارد که به‌خودی‌خود نشان‌دهنده پذیرش تدریجی این فناوری نیز هست.
 
کد مطلب: 49909
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام