۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

بروز مشکل در آزمایش‌های اولیه نسخه بعدی اندروید

ایتنا – به‌تازگی اخباری از نسخه بعدی اندروید یعنی اندروید O منتشر شده است که بر اساس آن، این سیستم عامل همراه در زمینه کار کردن با سامانه ارتباطی بلوتوث با مشکل روبرو شده است و این امر می‌تواند به تاخیر در عرضه آن منجر شود.
بروز مشکل در آزمایش‌های اولیه نسخه بعدی اندروید


به‌تازگی اخباری ناخوشایند از نسخه جدید اندروید یعنی اندروید O منتشر شده است که بر اساس آن، این سیستم‌عامل همراه در زمینه کار کردن با سامانه ارتباطی بلوتوث با مشکل روبرو شده است، که البته این امر می‌تواند به تأخیر در عرضه آن منجر شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، تقریباً می‌توان گفت که تمام جهان منتظر عرضه عمومی نسخه بعدی اندروید به بازار هستند و این نسخه جدید یعنی اندروید O (یا اندروید اوریو) به‌عنوان داغ‌ترین سوژه سیستم‌عامل‌های همراه جهان در شرایط فعلی در میان رسانه‌ها و کاربران مطرح است.
با این‌ وجود، ظاهراً طرفداران فراوان این سیستم‌عامل همراه باید همچنان برای عرضه آن منتظر بمانند، زیرا به نظر می‌رسد که عرضه این محصول، بنا به دلایل پیش‌بینی نشده به تأخیر افتاده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده رسانه‌ها، به نظر می‌رسد که اندروید اوریو در آزمایش‌های اولیه انجام شده توسط بتاتسترها با مشکلاتی در زمینه سیستم ارتباطی مواجه شده است و مشخصاً، در خصوص کارکرد با بلوتوث از معضلاتی رنج می‌برد.

 

آنگونه که کارشناسان فنی می‌گویند، این مشکلات موجب می‌شود تا به عنوان مثال، ارتباط این سیستم‌عامل با رابط‌های صوتی بلوتوثی به‌صورت مداوم قطع و وصل شود و به همین دلیل نیز مسئولان گوگل باید دوباره کدهای مرجع این سیستمعامل را بازبینی و نسبت به اصلاح و بازنویسی آنها اقدام نمایند.

البته آنگونه که تجربه‌های بعضاً نامطلوب گذشته نشان می‌دهد، سابقه گوگل در زمینه عملکرد صحیح سیستم بلوتوث، چندان درخشان نیست و به عبارت بهتر، مشکل مشابهی را در نسخه‌های پیشین این سیستم‌عامل نیز شاهد بوده‌ایم و این نکته مبین آن است که مشکل مزبور، به صورت اساسی مرتفع نشده و همچنان آثار آن دیده می‌شود.

بدین‌ ترتیب پیش‌بینی می‌شود، درصورتی‌که گوگل بتواند به‌سرعت این مشکل را رفع کند، از روشی مشابه برای بهینه‌سازی نسخه‌های فعلی اندروید و رابط آنها با بلوتوث نیز استفاده نموده و شاهد عرضه به‌روزرسانی ویژه‌ای برای سیستم‌عامل همراه گوگل خواهیم بود.
 
کد مطلب: 49905
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام