۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰

مزایای همکاری مایکروسافت و ردهت برای بنگاه‌های تجاری

ایتنا – شرکت‌های مایکروسافت و ردهت در سال 2015 همکاری ویژه‌ای را شروع کرده‌اند که امروز سرانجام بنگاه‌های تجاری می‌توانند به کمک آن به‌راحتی با کانتینرها سازگار شوند.
مزایای همکاری مایکروسافت و ردهت برای بنگاه‌های تجاری


یکی از نقاط عطف فعالیت شرکت مایکروسافت در سال‌های اخیر، تمایل جدید در کار با حوزه متن‌باز و خروج از دایره تنگ نرم‌افزاری خود است که البته کارشناسان، چنین رویکردی را هم به نفع این شرکت و هم به نفع دنیای نرم‌افزار تلقی می‌نمایند.
در امتداد همین سیاست، شرکت‌های مایکروسافت و ردهت در سال ۲۰۱۵ همکاری ویژه‌ای را شروع کردند که امروز سرانجام بنگاه‌های تجاری می‌توانند به کمک آن به‌راحتی با کانتینرها سازگار شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی neowin، در سال ۲۰۱۵ میلادی بود که ردهت به عنوان یک برند مطرح در دنیای متن‌باز و نیز شرکت مایکروسافت به عنوان غول این حوزه، برای توسعه یک راهکار جدید، شروع یک همکاری را اعلام کردند که اساس آن،‌ مبتنی بر فناوری ابری و به منظور ارائه خدمات برای بازار بنگاه‌های تجاری بود.

حال پس از گذشت دو سال از این توافق، کارشناسان به خوبی این همکاری راهبردی و نیز نتایج آن را ارزیابی و لمس نمایند؛ اینگونه که شواهد نشان می‌دهد، این دو شرکت توانسته‌اند راهکاری را تولید کنند که به کمک آن، کسب‌وکارها می‌توانند به سهولت و سرعت، فرایند تطابق با کانتینرها را سپری کنند.

 

در خصوص ویژگی‌های فنی این ساختار، گفته می‌شود که به کمک پلتفرم OpenShift شرکت ردهت و ساختار SQL سرور شرکت مایکروسافت انجام می‌شود که موجب می‌گردد تا بتوان از مزایای ویندوزی و لینوکسی به‌صورت همزمان بهره‌مند شد.

بدین‌ ترتیب ساختار OpenShift به‌صورت اختصاصی بر روی سیستم ابری مایکروسافت آژور پیاده‌سازی شده و از سوی دیگر نیز SQL سرور بر روی لینوکس نسخه کسب‌وکار و سیستم OpenShift اجرا خواهد شد.

این طرح قرار است تا در ماه جاری شروع شود و اجرای نهایی و عرضه خدمات آن به مشتریان در ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز خواهد شد.
 
کد مطلب: 49870
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام