۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

سامسونگ، از گلکسی نوت8 رونمایی کرد

ایتنا- پس از ماه‌ها انتظار، سامسونگ در رویدادی که در شهر نیویورک برگزار شد، از گلکسی نوت8 رونمایی کرد. انتظار می‌رود که پیش‌سفارش آخرین مدل گوشی هوشمند مجهز به قلم سامسونگ، به زودی آغاز شود.
سامسونگ، از گلکسی نوت8 رونمایی کرد


گلکسی نوت8 به همراه اندروید 7.1.1 نوگا در تاریخ پانزدهم سپتامبر به بازار عرضه می‌شود، ضمن اینکه این احتمال نیز وجود دارد که در این گوشی، از اندروید اوریو استفاده شده باشد.
جالب اینجاست که اندروید اوریو نیز به تازگی عرضه شده است و با این حساب، کاربران و مشتاقان باید منتظر یک گوشی کاملاً جدید و به‌روز باشند.
همچنین گوشی مورد بحث، بسته به محل فروش حدود 930 تا 960 دلار قیمت خواهد داشت.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، گلکسی نوت8 بعد از گلکسی نوت7 وارد بازار شد. پس از آنکه گلکسی نوت7 دچار مشکل شده و باتری‌های این گوشی منفجر گردید، گلکسی نوت7 به شرکت سامسونگ بازگردانده شد. البته باتری گلکسی نوت 8 نیز 3300 میلی‌آمپر است و با درگاه USB-C یا به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود.

سامسونگ گلکسی نوت8، یک صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED اج با وضوح 2960*1440، نسبت تصویر 18.5:9، 521 پیکسل بر اینچ دارد. در این گوشی، دو دوربین با حسگر 12 مگاپیکسلی و قابلیت تثبیت تصویر نوری وجود دارد. دوربین جلو این گوشی، حسگر 8مگاپیکسلی و یک لنز f1.7 فوکوس خودکار دارد.


گلکسی نوت 8 از همان زبان طراحی سری اس بهره می‌برد و بدنه‌ آن از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده و با کسب گواهی IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.
سامسونگ باز هم حسگر اثر انگشت را در پنل پشتی گوشی و در کنار مجموعه‌ دوربین جای داده است؛ اما این بار به دلیل آنکه فلش بین دوربین و حسگر قرار دارد، احتمال لمس تصادفی پوشش دوربین به جای حسگر اثر انگشت بسیار کاهش یافته است.

همانند گذشته، یکی از اجزای مهم و جدایی‌ناپذیر گلکسی نوت ۸، قلم اس.‌پن آن است. نوک این قلم تنها 0.7میلی‌متر است و تا 4096 سطح فشار را تشخیص می‌دهد.
در کنار قابلیت‌های متعددی مانند یادداشت‌برداری، ثبت اسکرین‌شات در ابعاد دلخواه و ساخت تصاویر متحرک، امکان ترجمه متون به ۷۱ زبان زنده‌ دنیا، تبدیل واحد‌های پول، وزن و ... را نیز به کاربر می‌دهد.
کد مطلب: 49860
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام