۱
plusresetminus
پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۵

عرضه اندروید اوریو

ایتنا- گوگل، آخرین نسخه از اندروید خود را با اوریو نام‌گذاری کرد. اوریو، جدیدترین ورژن اندروید، سیستم عامل تلفن همراه گوگل است. این نرم افزار به روزرسانی‌شده که در چند ماه اخیر، در دسترس توسعه دهندگان قرار داشته است، تا انتهای سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.
عرضه اندروید اوریو


مدت زیادی است که تمامی افراد و شرکت‌ها در پی آن هستند که بدانند، در عبارت «اندروید اُ»، حرف «اُ» بیانگر چیست و چه موضوعی را می‌رساند.
گوگل به دلایل کاملاً نامعلوم، هر ورژن از اندروید خود را با یکی از حروف الفبا نامگذاری می‌کند که البته هر یک از این اسامی، با نام یک شیرینی یا شکلات در ارتباط است. برای مثال، آخرین نسخه‌ای که منتشر کرد را نوگا نامید و همچنین پیش از آن، مارشمالو و پیشتر، لالیپاپ را به بازار عرضه کرد.
اوریو، نام دیگر اندروید 8.0 است که بعد از نوگا در دسترس افراد قرار خواهد گرفت.


به گزارش ایتنا به نقل از سی.نت، نظریه‌هایی که افراد در مورد اندروید اُ، منتشر کردند، بر این اساس بود که اندروید اُ، همان اندروید اوریو است.
گوگل، به تازگی از مجسمه‌ای رونمایی کرد که در خیابان پارک چهاردهم منهتن قرار دارد و در ساخت این مجسمه از یک دسر الهام گرفته شده است. این رونمایی در سراسر خیابان انجام شد و از چلسی مارکت که کارخانه نابیسو در آن واقع شده است تا انتهای خیابان را فراگرفته بود.

ساگار کامدار، مدیر تولید اندروید، اذعان داشت: «گوگل پس از چند شب جلسه مداوم در دفاتر مرکزی خود تصمیم گرفت که آخرین ورژن اندروید را اوریو نامگذاری کند. ما همیشه در آشپزخانه‌های کوچکی که در گوگل قرار دارد، اوریو داریم و مهندسان گوگل، این اوریوها را با شیر میل می‌کنند.»
گفته شده یکی از مهم‌ترین اصول گوگل در عرضه اندروید اوریو، عمر بهتر و پایداری بیشتر باتری برای سخت‌افزاری است که از این سیستم عامل استفاده می‌کند.

برای رسیدن به این منظور مهم، گوگل، اپلیکیشن‌هایی که روی اندروید اُ اجرا می‌شوند ولی در حالت فعال قرار ندارند و در واقع استفاده‌ای از آنها نمی‌شود را محدود می‌کند.
به عنوان مثال، اگر اپلیکیشنی نتواند به‌روزرسانی مکان را به خوبی انجام دهد و در عین حال در حال اجرا باشد، گوگل آن را متوقف می‌کند چون مسلما باتری را مصرف می‌کند.
 
کد مطلب: 49836
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام