۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۷

پروژه ویژه گوگل با خرید یک استارت‌آپ

ایتنا –شرکت گوگل به‌تازگی با خریداری کردن یک استارت‌آپ موفق در زمینه خدمات سلامتی قصد دارد تا قدرت خود در این محدوده کاری را بهبود ببخشد.
پروژه ویژه گوگل با خرید یک استارت‌آپ


شرکت گوگل به‌تازگی با خرید یک شرکت استارت‌آپ موفق در زمینه خدمات سلامتی قصد دارد تا در ادامه سیاست خود در این حوزه، قدرت و سهم خود در این محدوده کاری را بهبود ببخشد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی thedrum، به‌تازگی گوگل اقدام به تصاحب یک استارت‌آپ ویژه نظارت بر سلامت به نام Senosis نموده و آن را خریداری کرده است.

گفته می‌شود این استارت‌آپ که در آن تعداد ۱۲ عدد مهندس و پزشک خبره مشغول به کار هستند، تبحر و تخصص ویژه‌ای در فعالیت‌های سلامت دیجیتالی دارد.
 
 

صاحبنظران اعتقاد دارند هدف گوگل از خرید این شرکت این است که با کمک تجربه و مهارت موجود در این استارت‌آپ و نیز  دانش تیم کاری خود، تلفن‌های همراه هوشمند را به ابزارهایی ویژه برای نظارت بر سلامت کاربران بدل کند.

این کار از طریق اندازه‌گیری مقادیر مختلفی از علائم حیاتی مانند ضربان قلب و شمارش تعداد هموگلوبین موجود در خون انجام گردیده و به نظر می‌رسد که برخی از پروژه‌های دیگر شرکت آلفابت نیز در این طرح به کار گرفته خواهند شد.

شایان ذکر است که هنوز برنامه رسمی گوگل در زمینه زمان‌بندی این پروژه هنوز اعلام نشده است، لیکن نباید انتظار داشت که در سال ۲۰۱۷ شاهد کلید خوردن رسمی این پروژه باشیم.
 
کد مطلب: 49793
برچسب ها: استارت‌آپ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام