ایتنا- رشد تعداد کاربران اسنپ، مدام در حال کاهش است، لیکن تبلیغکنندگان به این موضوع اهمیتی نداده و روند سابق خود در ارائه آگهی را مثل گذشته دنبال میکنند.
روند نزولی تمایل کاربران به اسنپ
22 مرداد 1396 ساعت 5:00
ایتنا- رشد تعداد کاربران اسنپ، مدام در حال کاهش است، لیکن تبلیغکنندگان به این موضوع اهمیتی نداده و روند سابق خود در ارائه آگهی را مثل گذشته دنبال میکنند.
اکنون که در دوره ارائه گزارش عملکرد شرکتهای بزرگ و معروف هستیم، آمار و ارقام منتشره هر یک از این کمپانیها، به وضوح نشاندهنده وضعیت رشد یا افول آنان است و از این رو برای صاحبنظران، با اهمیت تلقی میگردد.
گزارش سه ماهه دوم اسنپچت -که دومین گزارشی است که از زمان ارائه اسنپ در اوایل ماه مارس منتشر شده است- نشان میدهد که وال استریت صرفاً با مسئله رشد تعداد کاربران درگیر است؛ اما استفاده از این معیار در هنگام تعیین میزان پذیرش تبلیغکننده اشتباه است؛ زیرا این معیار، بیانگر محرک درآمد نهایی شرکت محسوب میشود.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، سرمایهگذاران برای شناسایی صحیح قابلیتهای اسنپ و به ویژه مشخصات تبلیغاتی آن، باید شاخصهای عملکرد کلیدی -که برای بازاریابان، اهمیت فراوانی دارد- را در نظر گرفته و بر اساس آن رفتار کنند. در طول سالهای گذشته، تبلیغکنندگان زیادی وجود داشته است، لیکن زمانی که صحبت از خرید رسانه میشود، برندها اصلاً به این مسئله توجه نمیکنند که یک کانال خاص، تا چه حد میتواند سریع رشد کند.
وقتی کانالی به یک مقیاس خاص میرسد، میتواند در سطح رسانه، جایگاهی کاملاً پایدار به خود اختصاص دهد. در این هنگام، اهمیت رشد روزافزون توانایی جذب مخاطب و به عمل واداشتن آنها، برای تبلیغکنندگان کمتر است.
با بررسی تلویزیون خطی، به خوبی متوجه میزان تأثیر قالبهای تبلیغاتی خواهید شد. تلویزیونها در ایالات متحده، کماکان 35 درصد هزینههای تبلیغاتی را در اختیار دارند.
کد مطلب: 49725
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49725/روند-نزولی-تمایل-کاربران-اسنپ