۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۶

افزایش فروش تراشه‌های کامپیوتری در سه‌ماهه دوم سال 2017

ایتنا – به نظر می‌رسد که شرایط صنایع نیمه‌هادی بسیار ایدئال و مناسب پیش می‌رود و گزارش‌های مالی نیز نشان دهنده افزایش فروش تراشه‌های کامپیوتری در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی هستند.
افزایش فروش تراشه‌های کامپیوتری در سه‌ماهه دوم سال 2017


به نظر می‌رسد که روند استفاده هر چه بیشتر صنایع و محصولات کامپیوتری را پایانی نیست و در همین راستا، شرایط صنایع نیمه‌هادی بسیار ایده‌آل و مناسب پیش می‌رود؛ چنانچه گزارش‌های مالی نیز نشان دهنده افزایش فروش تراشه‌های کامپیوتری در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی هستند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، به‌تازگی گزارش‌های مالی مربوط به صنایع نیمه‌هادی در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۷ و در گستره جهانی منتشر شده است که این آمار خبر از درآمد نجومی این صنایع در بخش‌های مختلف می‌دهد.

این آمار حاکی از آن هستند که درآمد صنایع نیمه‌هادی در بازه زمانی یاد شده تنها اندکی کمتر از ۱۰۰ میلیارد دلار بوده و به‌صورت دقیق به ۹۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار رسیده است.

 

گفتنی است این آمار در مقایسه با مقادیر به دست آمده در بازه زمانی مشابه در سال گذشته میلادی، نشان دهنده رشدی عظیم و معادل ۲۳.۷ درصدی هستند و طبعاً همین آمار باعث شده تحلیلگران بازار معتقد باشند که این صنایع در مسیری درست و سنجیده گام برمی‌دارد.

همچنین این مقدار در مقایسه با سه‌ماهه نخست سال ۲۰۱۷ نیز افزایش یافته و با رشد ۵.۸ درصدی روبرو بوده است که نشان می‌دهد به‌زودی تراشه‌های عرضه شده می‌توانند موجب تغییراتی بزرگ در بازارهایی مانند بازار تلفن همراه شوند.

مطابق جزئیات این آمار، از نظر منطقه‌ای نیز قاره آمریکا با ۳۳.۴ درصد به‌عنوان اصلی‌ترین تأمین کننده این درآمد مطرح بوده است و رتبه‌های بعدی به چین، منطقه آسیا اقیانوسیه، اروپا و ژاپن تعلق دارند.

بدین‌ ترتیب متخصصان پیش‌بینی می‌کنند که در سه‌ماهه آینده شاهد عبور از مرزهای ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد برای این صنایع خواهیم بود و امسال سالی رکوردشکن برای صنایع نیمه‌هادی لقب خواهد گرفت.
 
کد مطلب: 49723
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام