۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۵

معرفی اعضای رده‌بالای جدید برای بنیاد لینوکس

ایتنا- به‌تازگی بنیاد لینوکس به‌صورت رسمی از 17 عضو جدید خود رونمایی کرده است که همگی این اعضا به‌عنوان اعضای رده‌بالا و در حقیقت رده نقره‌ای این بنیاد به‌حساب می‌آیند.
معرفی اعضای رده‌بالای جدید برای بنیاد لینوکس


به‌تازگی "بنیاد لینوکس" به‌صورت رسمی از فهرست ۱۷ عضو جدید خود رونمایی کرده است که همگی این اعضاء به‌عنوان اعضای رده‌بالا و در حقیقت رده "نقره‌ای" این بنیاد به‌حساب می‌آیند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی linuxfoundation، بنیاد لینوکس به‌عنوان یک سازمان غیرانتفاعی جهانی که نوآوری جمعی را از طریق خدمات متن‌باز خود تشویق می‌کند، اخیراً اعلام کرده که ۱۲ سازمان دیگر نیز به‌عنوان اعضای درجه دوم، به لیست این سازمان افزوده شده‌اند.
در خصوص فلسفه وجودی و عملکرد بنیاد مزبور، گفتنی است که این سازمان، تاکنون در زمینه پشتیبانی از بزرگ‌ترین نوآوری‌ها در زمینه فناوری، کمک شایان توجهی کرده و در عین حال نیز نوآوری‌های اختصاصی خود را از طریق همکاری و راهبری خدمات متن‌باز تسریع کرده است.

به عنوان نمونه می‌توان گفت که این سازمان با پشتیبانی از اعضای خود، پروژه‌های متن‌باز بسیاری را در زمینه‌های مختلف از جمله شبکه، امنیت، خدمات ابری و ... میزبانی و حمایت کرده است.

 

مؤسسان و مدیران این سازمان معتقدند که با توجه به این شرایط و نیز سیاست‌های در پیش گرفته شده، خود موجب پیشرفت فناوری در جهان و منفعت بردن افراد و سازمان‌ها به‌صورت همزمان شده‌اند.

جیم زمین به‌عنوان مدیر اجرایی این سازمان در این‌‌باره بیان کرد که: «ما مفتخریم که به‌تمامی اعضای نقره‌ای جدید افزوده شده به بنیاد لینوکس -که در حال همکاری قابل توجه در پروژه‌های متن‌باز هستند- خوش‌آمد بگوییم.»

مطابق اخبار منتشره در رسانه‌ها، این اعضای جدید شامل کمپانی‌های Applatix، Buoyant، CloudByte، DriveNets، Flexera Software، Giant Swarm، InfoSiftr، Infosys، Kasten, Inc، Kublr، McAfee، Palo Alto Networks، Revelry Labs، SmartLink Lab، WSO2 و Xiamen Anne Co Ltd هستند.
 
کد مطلب: 49650
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام