۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۹

واعظی: با فیلترینگ و بستن کاری درست نمی‌شود

ایتنا- وزیر ارتباطات: ما فکر می‌کنیم مردم درست از اینترنت استفاده می‌کنند و اگر هم خطایی اتفاق بیافتد خود خانواده‌ها کنترل و راهنمایی می‌کنند.
واعظی: با فیلترینگ و بستن کاری درست نمی‌شود


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص ایجاد و گسترش زیرساخت های ارتباطاتی و اینترنتی در کشور گفت: افتخار ما این است که برای مردم اتوبان درست کنیم که برای تامین اینترنت محتاج بیرون از کشور نباشند.

محمود واعظی در مراسم افتتاح پروژه‌های ملی شرکت شاتل در تهران در پاسخ به انتقادات مطرح شده توسط دبیر شورای عالی تعیین مصادیق مجرمانه به خاطر گسترش پهنای باند اینترنت در کشور گفت: کسانی که می خواهند ما را به حاشیه بکشانند خیلی اعتقادی به توسعه ندارند. بسیاری از اینها فکر مردود دارند و فکر می‌کنند کسی که اینترنت دارد کار خراب می‌کند. اما ما فکر می‌کنیم مردم درست از اینترنت استفاده می کنند و اگر هم خطایی اتفاق بیافتد خود خانواده ها کنترل و راهنمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه با فیلترینگ و بستن کاری درست نمی‌شود گفت: درست نیست اگر چند ماشین در اتوبان خلاف کردند ما اتوبان را تعطیل کنیم. به جای اینکه به فکر این باشیم که همه چیز را ببندیم باید همه فکرمان این باشد که جامعه مان را از طریق فرهنگ سازی درست اصلاح کنیم.

وی افزود: اینترنت پدیده‌ای نو است که ما باید آن را به مردم معرفی کنیم. این وظیفه صدا و سیما، رسانه‌های مختلف و حتی مبلغین است.
کد مطلب: 49495
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام