۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰

بهترین نرم‌افزارهای دانلود ویدیوهای اینستاگرام در سال 2017

ایتنا- بهترین و سریع‌ترین راه برای ذخیره کلیپ و عکس از اینستاگرام، استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص این کار بوده که امروزه چندین مدل از این نوع اپلیکیشن وارد بازار شده است که به چند مورد از اپلیکیشن‌های خوب این حوزه اشاره می‌شود.
بهترین نرم‌افزارهای دانلود ویدیوهای اینستاگرام در سال 2017


از سال 2013 تاکنون، سازندگان اینستاگرام توانسته‌اند کلیپ‌های ویدئویی کوتاه و عکس‌های فیلترشده را آپلود کنند، ولی اگر یکی از این تصاویر یا کلیپ‌ها را دوست داشته باشید، هیچ روشی برای ذخیره آنها وجود ندارد و به همین خاطر هم به یک اپلیکیشن مخصوص دانلود ویدئو اینستاگرام نیاز دارید تا بتوانید تصاویر و کلیپ‌های دلخواه خود را با استفاده از آن دانلود کنید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تک‌رادار، برخی از این نرم‌افزارها، نرم‌افزار دسکتاپ و برخی دیگر بر پایه وب هستند، اما همه آنها به شما کمک می‌کنند کلیپ‌هایی که دوست دارید را به سرعت و راحتی دانلود کنید.
اولین آنها، 4کِی استوگرام است که یک نرم‌افزار بسیار خوب برای ویندوز، لینوکس و مک است که ابزاری بسیار خوب برای دانلود تصاویر و ویدئوهاست.
 

دانلودگرام از جمله نرم افزارهای دیگری است که می‌تواند بسیار مفید و مؤثر واقع شود، که البته نرم‌افزاری مبتنی بر وب است. ویژگی این نرم‌افزار، رابط عجیب آن است. ویدئویی که از طریق این نرم‌افزار ذخیره می‌کنید، دارای فرمت MP4 است. اگر عجله داشته باشید و بخواهید یک یا چند ویدئو را دانلود کنید، دانلودگرام بهترین گزینه است.

وین.ایکس یوتیوب دانلود، یکی دیگر از این نرم‌افزارهاست که صرفاً برای اینستاگرام بهینه‌سازی نشده است و بلکه روی بیش از 300 سایت دیگر از جمله ویمیو و فیس‌بوک نیز کار می‌کند.

نرم‌افزار دیگر، فری اینستاگرام دانلود است. استفاده از این نرم‌افزار، بسیار آسان است، کافی آدرس ویدیو مورد نظر را از نوار آدرس کپی کنید، دکمه چسباندن را بزنید و سپس دکمه دانلود را بزنید تا آن ویدئو با فرمت MP4 ذخیره شود.

آخرین گزینه پیشنهادی، اینستاگرام ویدئو دانلودر است که مبتنی بر وب است و کار خود را بسیار کارآمد و سریع انجام می‌دهد و می‌تواند قبل از دانلود ویدئو، یک پیش‌نمایش از آن را به شما نشان دهد.




    در همین زمینه بیشتر بخوانید:
      - چگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم؟
      - آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام با مرورگر کامپیوتر
      - آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام با نرم افزار Gramblr
      - ۲۷ راهکار تضمینی برای افزایش فالوور اینستاگرام


 
 
کد مطلب: 49441
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام