۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۲

مسافرت تابستانه: اپلیکشین سفری ویگو

سایت Wego.ir برای اولین بار در کشور سرویس متاسرچ یا همان مرتب کردن هتل ها پروازهای مختلف آژانس های متعدد طبق قیمت و یا فیلتریگ شخصی سازی شده شما را نمایش می‌دهد.
مسافرت تابستانه: اپلیکشین سفری ویگو
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


با تعطیلی مدارس در فصل تابستان، جست‌وجو برای سفر تابستانی شروع می‌شود.

پیدا کردن پرواز و هتل مورد نیاز از بین صدها تبلیغ تلگرام و اینستاگرامی و تورهای آماده، به کار سختی و بیشتر گیج کننده‌ای تبدیل شده است.

پیشنهادها و تورهای رنگارنگ داخلی و خارجی، قیمت های دروغین و قیمت های عجیب و غریب شاید شما را گیج و منصرف از خرید آنلاین و به طور کلی از چیزی که از یک سفر تابستانه میخواهید دور کنند.

اما ناامید نشوید با قدرتی که دنیای آنلاین به کاربران داده، امکان ریزترین شخصی سازی ها حتی در سفرهای چند مسیره هم ممکن شده است.

در ایران هم بتازگی وبسایت Wego.ir فعالیت خود را آغاز کرده که برای اولین بار در کشور سرویس متاسرچ یا همان مرتب کردن هتل ها پروازهای مختلف آژانس های متعدد طبق قیمت و یا فیلتریگ شخصی سازی شده شما را نمایش می‌دهد.

در ویگو قیمت بلیط هواپیما را از چندین سایت داخلی مشاهده کنید و هم در ویگو هتل را رزرو کنید.

تصور یک سفر شخصی سازی شده ی آنلاین بسیار جالب است، سفری که میتواند در کمتر از ۵ دقیقه از طریق یک اپلیکیشن در گوشی همراه شما رزرو و برنامه ریزی بشود.
امروزه اپلیکیشن های زیادی به ما امکان یک سفر طراحی شده را میدهند. با وجود تلفن های همراه طبیعت گردی و نقشه یابی در سفر به امری عادی تبدیل شده است.

پروازهای ایرلاین های مختلف، علی‌الخصوص برای سفر به کشورهای خارجی معمولا با هم تفاوت‌های زیادی دارند که حتما باید قبل از سفر با آنها اشنا باشید و اطلاعاتی در مورد هر ایرلاین و هتل بدانید، برای این منظور خواندن نظر کاربران در صفحه ی هتل ها بهترین روش محسوب میشود.
و همینظور پیدا کردن هتل مناسب به انتظارات شما از سفر میتواند بسیار به شما کمک کند، برای کسانی که برای سفرهای تفریحی اقدام میکنند یک هتل کنار دریا و یا مراکز خرید شهر میتواند انتخاب مناسبی باشد در حالی شخص در سفرهای کاری هتلی در داخل شهر و نزدیک به مراکز تجاری نیاز دارد.


در سفرهای تابستانی جزیره ی زیبای کیش و شمال کشور از محبوبترین مقاصد داخلی و ترکیه و کشور امارات هم از کشور های محبوب خارجی برای ایرانیان هستند.
اپلیکشن سفری ویگو تا سریعترین اپلیکشن سفری در جهان به شمار میرود برای پیدا کردن بهترین قیمت ها به جای تماس به چندین آژانس قیمت ها را برای شما در یک جا لیست خواهد کرد.

برای جستجوی پرواز مورد نظر خودتان، کافی است این اپلیکشن را نصب کنید و به جستجوی هر مسیری که میخواهید بپردازید و به وبسایت ایرلاین و یا آژانس مورد نظرتان منتقل شوید.
باید به فیلتر ها دقت کنید تا جستجوی مورد نظرتان دقیق باشد، برای مثال اگر ایرلاین خاصی مورد نظر گرفته یا ساعت مشخصی را برای سفر انتخاب کرده باشید لیست نتایج دقیقا طبق خواسته شما نمایش داده خواهد شد.
 
کد مطلب: 49400
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام