۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹
امکان نرم‌افزاری جدید:

نحوه نصب یک کتابخانه مشترک با گوگل فوتوز

ایتنا- اشتراک گذاری عکس‌های خانوادگی با افراد دیگر، هرگز آسان‌تر نشده است.
نحوه نصب یک کتابخانه مشترک با گوگل فوتوز


همیشه این امکان وجود دارد که یک زوج، هر دو آیفون داشته باشند، ولی یکی از آنها نسبت به شخص دیگر، عکس‌های بیشتری گرفته باشد و این باعث می‌شود که آن شخص عکس‌های خانواده را در اختیار داشته باشد. ممکن است یعضی مواقع، این زوج بخواهند عکس فرزندان خود را به یکی از دوستانشان نشان دهند و آن دوست بخواهد تمام عکس‌ها را جست‌وجو کند تا عکس مورد نظر را بیابد. در تمامی این موارد، آن شخص مجبور بود عکس‌های شخصی و خصوصی زوج را ببیند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سی نت، اکنون به لطف کتابخانه‌های مشترک گوگل فوتوز، این مسائل حل شده و دیگری نیازی به کارهایی که سابقاً انجام می‌شد، نیست.
با وجود این کتابخانه‌های مشترک، این زوج می‌توانند به راحتی به تمامی عکس‌ها دسترسی داشته باشند. البته این زوج باید پیش از هرچیز، اپلیکیشن گوگل فوتوز را نصب کنند.

در صورتی این این زوج از آیفون استفاده می‌کنند، باید پشتیبان‌گیری و همگام‌سازی را فعال نمایند؛ در نتیجه هر عکسی که می‌گیرند به گوگل فوتوز ارسال می‌شود.
حتی پیش از کتابخانه‌های مشترک نیز این امکان وجود داشت که قابلیت مورد بحث را به عنوان یک راه بی‌دردسر برای پشتیبان‌گیری از تصاویر آیفون فعال کرد.


برای اشتراک‌گذاری کتابخانه یا بخشی از آن با یک شخص، ایتدا باید گوگل فوتوز را باز کرده و یک سری مراحل را طی نمایید. دکمه همبرگر را در قسمت بالا سمت چپ بزنید و گزینه “Share your library” را انتخاب کنید.
سپس “Get Started” را بزنید و یکی از افراد موجود در لیست مخاطبان را انتخاب کنید. دسترسی به تمام عکس‌ها و عکس‌های اشخاص خاص را به فرد انتخاب‌شده از لیست مخاطبان اعطا کنید. تمام تصاویر از آغاز کتابخانه تصاویر انتخاب کرده و به اشتراک بگذارید.

لازم به ذکر است که صرفاً می‌توانید یک کتابخانه مشترک نصب کنید. به منظور آزمایش نمودن این قابلیت نیز می‌توانید تصاویر خود را با استفاده از کتابخانه مشترک، برای دوستان نزدیک خود ارسال کنید و از ویژگی‌های منحصر به فرد و جذاب آن بهره‌مند شوید.
 
کد مطلب: 49394
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام