کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مایکروسافت، سازماندهی مجدد سیستم فروش و بازاریابی را تأیید می‌کند

20 تير 1396 ساعت 16:39

ایتنا - توانمندسازی مصرف کنندگان تجاری و مصرفی و شرکاء برای تبدیل دیجیتالی، ایجاد راه حل موثر با مشتریان و شرکاء و افزایش تمرکز بر رضایت مشتری از محورهای این سازماندهی جدید عنوان شده است.




بر اساس گزارش رویترز، مایکروسافت سازماندهی مجددی را در سیستم خود اعمال می‌کند که بر گروه‌های فروش و بازاریابی آن تأثیر می‌گذارد.
گفتنی است تغییراتی که در سیستم‌های بازاریابی و فروش اعمال می‌شود، بر تیم‌های مربوط به این سیستم‌ها تأثیر می‌گذارد و به همین خاطر، مسئولان مربوطه پیغام‌هایی را به تیم‌های خود ابلاغ نموده و نحوه بازطراحی این ساختار را برای زیرمجموعه خود شرح داده‌اند. در این پیام‌ها هیچ اشاره‌ای به اخراج کارکنان نشده بود.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از ونچربیت، سخنگوی مایکروسافت در این زمینه اذعان داشت: «مایکروسافت، برای ارائه خدمات بهتر به کاربران و همکاران خود، تغییراتی را اعمال خواهد کرد.»
برخی از منابع بر این باورند که تغییراتی که در سیستم‌های مذکور اعمال می‌شود، هزاران نفر از کارکنان مایکروسافت را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و ممکن است حتی منتهی به اخراج آنها گردد.

این سازماندهی مجدد، یکسال بعد از آن انجام شد که کورتویس و آلتوف، سکان هدایت عملیات فروش و بازرایابی این شرکت و کسب و کار تجاری جهانی آن را در دست گرفتند؛ گفتنی است که این جایگزینی پس از رفتن کوین ترنر، مدیر ارشد عملیات سابق، صورت گرفت. از آن به بعد، آلتوف گفته است که قصد دارد سرویس رایانش ابری مایکروسافت اژور را به نقطه کانونی استراتژی فروش این شرکت تبدیل نماید.


از طرف دیگر مدیران مایکروسافت در یک بیانیه داخلی اذعان داشتند: «یک فرصت بزرگ و باارزش ۴.۵ و تریلیون دلاری در بازار در سراسر کسب و کارهای تجاری و مصرف کنندگان ما وجود دارد. ما جایگاه منحصر به فردی داریم و به همین دلیل قادریم موفقیت‌های مشتریان و شرکایمان را با رهبری آنها از طریق تحولات دیجیتالی خود و تبدیل شدن به شریک آنها هدایت کنیم. برای تسهیل در این روند و تسریع انجام این کار، با آغاز امروز، ما شروع به اجرای تغییراتی در مدل‌های تجاری و مصرفی کرده‌ایم.»

بطوریکه این بیانیه نشان می‌دهد، تصمیم برای تغییرات مورد نظر مایکروسافت به منظور بهره‌گیری شایسته از این بازار با توجه به تحولات سریع آن، کاملا ضروری و در عین حال، قاطع است.

آنها همچنین در ادامه این بیانیه افزوده‌اند: «این تغییرات ما را در جهت قرار دادن در جایگاه مشاهده بهتر نیازهای در حال رشد مشتریان و شرکا و توانمندسازی آنها برای به دست آوردن چیزهای بیشتر، کمک خواهند کرد.»
گفتنی است توانمندسازی مصرف کنندگان تجاری و مصرفی و شرکاء برای تبدیل دیجیتالی، ایجاد راه حل موثر با مشتریان و شرکاء و افزایش تمرکز بر رضایت مشتری از محورهای این سازماندهی جدید عنوان شده است.
 


کد مطلب: 49367

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49367/مایکروسافت-سازماندهی-مجدد-سیستم-فروش-بازاریابی-تأیید-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir