۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳

همگام‌سازی فایل‌ها بین رایانه و دیوایس اندرویدی به صورت بی‌سیم

ایتنا- چگونه فایل‌ها را بدون اینترنت و روی یک شبکه محلی، بین رایانه و اندروید در حالت بی سیم همگام سازی کنیم؟
همگام‌سازی فایل‌ها بین رایانه و دیوایس اندرویدی به صورت بی‌سیم


یکی از اولین مسائل جهان نسل امروز، نحوه همگام‌سازی بی‌سیم فایل‌ها بین رایانه و هر یک از ابزارهای مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید، البته بدون استفاده از اتصال به شبکه اینترنت است.
هر چند شما می‎توانید از اپلیکیشن‌های شخص ثالثی مانند " ShareIt" یا " ShareLink" استفاده نموده و فایل‌های خود را بدون سیم به اشتراک بگذارید، با این‌حال شما نمی‌توانید این فایل‌ها را به طور مداوم همگام‌سازی نمایید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اندرویدسول، این اپلیکیشن‌ها به‌گونه‌ای کار می‌کنند که باید روی رایانه و ابزار اندرویدی فعال باشند که خود فرآیندی زمان‌بر است. البته از اپلیکیشن‌های سرویس ابری نیز می‌توانید برای همگام‌سازی فایل‌ها استفاده نمایید، لیکن این اپلیکیشن‌ها نیاز به اتصال به شبکه اینترنت دارند.
اما اکنون به روش ساده‌ای می‌پردازیم که با به کار بستن آن می‌توانید فایل‌ها و پوشه‌های خود را بدون نیاز به اینترنت و روی یک شبکه محلی همگام‌سازی نمایید و بدین ترتیب فایل‌ها و اسناد خود را همواره به‌روز و در دسترس داشته باشید.

در این روش، از اپلیکیشنی تحت عنوان " SyncMe Wireless" استفاده می‌شود که نرم‌افزاری جالب و بدون نقص است که کار همگام‌سازی فایل‌ها بین رایانه و اندروید را آن هم بدون نیاز به اینترنت و روی یک شبکه محلی به نحو احسن انجام می‌دهد و صرفاً به رایانه و دستگاه اندرویدی نیاز دارد که البته باید به یک شبکه وای‌فای متصل باشند.


قابل ذکر است که یکی از اصلی‌ترین روش‌ها که با استفاده از این اپلیکیشن، استفاده از مودم وای‌فای است که البته به هیچ وجه اینکه مودم به اینترنت متصل باشد یا خیر، اهمیتی ندارد.
در حقیقت، به محض اینکه رایانه و دستگاه اندروید شما روی یک شبکه وای‌فای باشند، ابتدا باید رایانه خود را برای اشتراک فایل تنظیم کنید و سپس اپلیکیشن را روی دستگاه اندروید خود نصب نمایید.

البته روش‌های دیگری نیز وجود دارد که در آنها نیازی به مودم نیست و با استفاده از هات اسپات وای‌فای انجام می‌گیرد. در این روش، در صورتی که به یک مودم وای‌فای دسترسی ندارید، می‌توانید از هات اسپات موبایل برای همگام‌سازی داده‌ها بین اندروید و رایانه استفاده نمایید که در این روش هم هیچ نیازی به دسترسی به اینترنت نیست.
 
کد مطلب: 49315
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام