۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۲

تعداد کاربران فعال فیس‌بوک از دو میلیارد نفر در ماه عبور می‌کند

ایتنا- فیس‌بوک به نقطه عطف جدیدی رسیده است و هم‌اکنون بیش از یک چهارم مردم جهان حداقل یک بار در ماه از فیس‌بوک استفاده می‌کند.
تعداد کاربران فعال فیس‌بوک از دو میلیارد نفر در ماه عبور می‌کند


مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک، اخیراً اعلام کرد که شبکه جهانی فیس‌بوک نقطه عطف جدیدی را پشت سر گذاشته و شمار کاربران فعال فیس‌بوک از دو میلیارد نفر در ماه هم عبور کرده است.
تعداد کاربرانی که از خدمات اصلی این شرکت استفاده می‌کنند در مدت کمتر از پنج سال دو برابر شده و در اکتبر 2012، از آستانه یک میلیارد نفر عبور کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی نت، در گزارش درآمد سه ماهه اول این شرکت که اخیراً ارائه شد، فیس‌بوک اعلام کرد که تعداد کاربران فعال آن از 1.94 میلیارد نفر در ماه و از 1.28 میلیارد نفر در روز عبور کرده است.
فیس‌بوک همچنین در پستی جداگانه، جزئیات تعامل روی شبکه اجتماعی را به اشتراک گذاشت. در بخشی از این گزارش آمده است که هر روز، بیش از 175 میلیون نفر واکنش توأم با احساسات دارند و بیش از یک میلیارد نفر هر ماه از گروپس استفاده می‌کنند.

بدین ترتیب امروزه بیش از یک چهارم مردم دنیا از فیس‌بوک استفاده می‌کنند، ودر نتیجه، دسترسی به این شبکه اجتماعی، بسیار بیشتر از رقبای آن است. برای مثال توییتر اخیراً اعلام کرد تعداد کاربران فعال آن در ماه به 328 میلیون نفر رسیده و این تعداد برای یوتیوب به 1.5 میلیون نفر است.


اخیراً فیس‌بوک، بیانیه مأموریت کاری جدیدی را پیش روی خود قرار داده و اهداف مهم خود را در آن عنوان نموده است. از جمله این شرکت در این بیانیه اعلام کرده که قصد دارد این قدرت را به مردم بدهد تا قادر باشند یک جامعه را تشکیل دهند و بدینوسیله مردم دنیا به هم هر چه نزدیک‌تر و پیوسته‌تر شوند. مارک زاکربرگ، رسیدن به این موفقیت را با انتشار پستی در این شبکه اجتماعی به اطلاع دنیا رسانده است: «افتخار می‌کنیم که در این مسیر همراه شما هستیم.»

لازم به ذکر است که این آمار دو میلیاردی صرفاً مربوط به اپلیکیشن رسمی فیس‌بوک (و همچنین کاربران وب) بوده است، اما دیگر محصولات این شبکه اجتماعی هم در حال حاضر وضعیت مطلوبی را از نظر افزایش شایان توجه جمعیت کاربری تجربه می‌کنند.

فیس‌بوک به مناسبت دستیابی به این آمار فوق‌العاده اعلام کرده که تا مدتی معین وقتی که پست دوستی را لایک کنید، به کسی تولدش را تبریک بگویید یا گروه جدیدی بسازید، از شما با نمایش پیامی تشکر خواهد کرد!
 
کد مطلب: 49310
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام