کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین ویرایشگرهای ویدیو سال 2017

7 تير 1396 ساعت 12:47

ایتنا - ابزارهای رایگانی وجود دارد که این کار را بسیار خوب انجام می‌دهند و ابزارهای سطح عالی را در دسترس تمامی افراد قرار می‌دهد.




بخش زیادی از اپلیکیشن‌های فعالی که به وفور در دیوایس‌های مختلف نصب شده‌اند، در حقیقت نرم‌افزارهایی هستند که برنامه‌نویسان آنها را به منظور رفع نیازهای کاربردی و روزانه کاربران، طراحی و ایجاد کرده‌اند. شاید یک شاخه مهم از این نرم‌افزارها را باید ویرایشگرهای تصویر و ویدئو دانست که کاربران غالباً در حال استفاده از آنها هستند.

اگر بخشی از یک فیلم را در تلفن همراه خود دارید یا کلیپی را از دسکتاپ خود ضبط کرده‌اید، یک ویرایشگر ویدئو رایگان به شما کمک می‌کند تا پیش از اینکه آن را در شبکه‌های اجتماعی آپلود کنید از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید.

اگر نیازهای شما، ساده هستند، مثلاً می‌خواهید بخش‌هایی از یک ویدئو را به هم متصل کنید یا یک صدا را ضبط نمایید، ابزارهای کاربرپسند و رایگان بسیاری وجود دارد که این کارها را در عرض چند ثانیه برای شما انجام می‌دهد.
به طور خلاصه، ممکن است در پی آن، یک مجموعه کامل ویدئویی باشد که کنترل کامل صدا و تصویر کار نهایی را به شما بدهد. در این صورت ابزارهای رایگانی وجود دارد که این کار را بسیار خوب انجام می‌دهند و ابزارهای سطح عالی را در دسترس تمامی افراد قرار می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تک‌رادار، لایت‌ورکس، قدرتمندترین ویرایشگر ویدئو است که جایگزینی بسیار خوب برای ویندوز مدیا میکر محسوب می شود و می‌تواند به شما کمک کند که به نتایج حرفه‌ای و عالی برسید. سطح این نرم‌افزار، خیلی بالاتر از یک ابزار ساده برای برش کلیپ‌هاست و نمی‌توانید در عرض یک شب به طور کامل به چنین ویرایشگر ویدئویی قدرتمندی مسلط شوید.

یکی از نرم افزارهای مناسب دیگر برای ویرایش ویدئو، شورت‌کات نام دارد. شورت‌کات یک ویرایشگر ویدئویی فوق‌العاده است که به شما این امکان را می‌دهد تا ویدئوها را به هر شکلی که تمایل دارید ویرایش کنید. رابط کاربری این نرم‌افزار اندکی غیرعادی است، اما به محض اینکه به آن تسلط پیدا کنید، می‌توانید از مزایای فوق‌العاده آن بیشترین بهره را ببرید.



یکی از ابزارهای دیگر برای ویرایش ویدئو، هیت‌فیلم اکسپرس است که یک ویرایشگر ویدئو رایگان و قدرتمند است و می‌تواند قابلیت‌های ویژه‌ای را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد. این نرم‌افزار، ابزارهای پیشرفته برش و مجموعه بسیار خوبی از فیلترهای صورتی و تصویری دارد. البته قابلیت‌های اضافی در این نرم افزار با پرداخت هزینه امکان‌پذیر خواهد بود.

ابزار دیگر، وی.اس.دی.سی است که کنترل کامل کلیپ‌ها، تصاویر و فایل‌های صوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. انعطاف‌پذیری شگفت‌انگیزی دارد و نتایج بسیارخوبی به شما ارائه می‌دهد.
نسخه اخیر این نرم‌افزار اثرات هنری بیشتری نظیر دود را اضافه کرده است.
 


کد مطلب: 49290

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49290/بهترین-ویرایشگرهای-ویدیو-سال-2017

ايتنا
  https://www.itna.ir