۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

تمدید پشتیبانی واتس‌اپ از پلتفرم بلک‌بری

ایتنا -این نرم‌افزار پیام‌رسان در هفته گذشته اعلام کرد که بنا به درخواست کاربران، پشتیبانی خود را یکسال دیگر، یعنی تا پایان سال ۲۰۱۷ تمدید خواهد نمود.
تمدید پشتیبانی واتس‌اپ از پلتفرم بلک‌بری


نرم‌افزار پیام‌رسانی واتس‌اپ به تازگی اعلام کرده که از پلتفرم بلک‌بری تا پایان سال جاری پشتیبانی خواهد نمود.
این در حالی است که در سال ۲۰۱۶ این نرم‌افزار اعلام کرده بود که پشتیبانی خود از بلک‌بری را پس از سپری شدن همان سال قطع خواهد نمود.
گفتنی است که پیام‌رسان مشهور واتس‌اپ متعلق به شبکه اجتماعی فیس‌بوک است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، اولتیماتوم سال گذشته واتس‌اپ نهایتاً عملی نشد، زیرا کاربران زیادی در همان وقت به تقابل به آن برخاستند و با تهیه و امضای یک نامه درخواست در مقابل تصمیم واتس‌اپ، خواهان آن شدند که این اقدام انجام نشده و به تعویق بیفتد.

در این تومار اینترنتی آمده بود: «واتس‌اپ درصدد است که که پشتیبانی از بلک‌بری را تا پایان سال جاری پایان دهد، این اقدام برای کاربران زیادی که در سراسر جهان از این پلتفرم استفاده می‌کنند قابل قبول نیست.»
این نامه افزوده بود: «ما امیدواریم که فیس‌بوک و واتس‌اپ به این واقعیت توجه کنند و در تصمیم خود تجدید نظر نمایند. حداقل خواسته ما این است که دست کم پشتیبانی بدون به‌روزرسانی انجام گیرد.»
امضاء کنندگان نامه از همه دیگر کاربران بلک‌بری خواسته بودند که به این درخواست بپیوندند.


گفتنی است در همان زمان، مدیران بلک‌بری نیز طی بیانیه‌ای اعلام کردند که در تلاشند تا نظر فیس‌بوک و واتس‌اپ را به نفع کاربران و پلتفرم خود تغییر دهند، ضمن اینکه به راه حل‌های جایگزین نیز فکر خواهند کرد.
مدیران بلک‌بری همچنین از کاربران خود خواستند که با هشتگ ILoveBB10Apps# نظر خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.

به نظر می‌رسد که سرانجام مدیران واتس‌اپ پیام کاربران بلک‌بری را شنیدند و تصمیم خود را تغییر دادند. شایان ذکر است که بیش از پنج هزار کاربر، نامه مزبور را امضاء نموده بودند.
به دنبال این ماجرا، این نرم‌افزار پیام‌رسان در هفته گذشته اعلام کرد که بنا به درخواست کاربران، پشتیبانی خود را یک سال دیگر، یعنی تا پایان سال ۲۰۱۷ تمدید خواهد نمود.

شایان ذکر است که این نرم‌افزار، همچنین پشتیبانی خود از دو پلتفرم مشهور نوکیا یعنی S40 و S60 را نیز ادامه خواهد داد.
 
کد مطلب: 49289
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام