۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

اپل، «بیزنس چت» را به پیام‌های اپل اضافه می‌کند

ایتنا- بیزنس چت، به کاربران این امکان را می‌دهد که به وسیله آیفون، آی‌پد یا اپل واچ با کسب و کار خود ارتباط برقرار کنند.
اپل، «بیزنس چت» را به پیام‌های اپل اضافه می‌کند


شرکت اپل اخیراً اعلام کرده که قابلیتی جدید به نام "بیزنس چت" را به کاربران خود عرضه خواهد نمود، که افراد و کاربران می‌توانند به کمک این قابلیت، از طریق پیام‌های اپل یا «اپل مسیجز» با کسب‌وکار سازمانی خود ارتباط برقرار کنند.
کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از این قابلیت، سؤالات خود را مطرح کنند، مشتری را پشتیبانی کنند و معاملات مربوطه را روی آیفون، آی‌پد یا اپل واچ انجام دهند. بدین ترتیب قابلیت موردنظر، امتیازی جدید در کاربرد برای کاربران سازمانی محسوب می‌گردد.


به گزارش رایورز به نقل از ونچربیت، بیزنس چت به کاربران اجازه خواهد داد که کسب‌وکارهای خود را از طریق مرورگر سافاری، سیری، جست‌وجوی اسپات‌لایت و اپلیکیشن نقشه اپل پیدا کنند. مضاف بر این، پرداخت‌ها در بیزنس چت از طریق اپل‌پی انجام می‌شود، و کاربران می‌توانند به لطف یک برنامه‌ریز درون برنامه‌ای، قرار ملاقات‌های خود را نیز به خوبی برنامه‌ریزی نمایند.

مطابق اطلاعات ارائه شده از این قابلیت تازه، صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن لیست درون برنامه‌ای، گزینه‌های دیگری را در اختیار مشتری قرار دهند و همچنین قادرند از بیزنس چت استفاده کرده و مشتریان را برای دانلود اپلیکیشن آی‌مسیج که به صورت سفارشی ساخته شده است، تشویق نمایند.
در همین حال و برای توسعه این قابلیت، چند شرکت پلتفرم‌های خدمات مشتری خود را با بیزنس چت، یکپارچه‌سازی کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به لایوپرسن، سیلزفورس، نیوانس، جنسیس اشاره کرد.


کسب‌وکارها همچنین از طریق یکپارچه‌سازی پلتفرم دیجیتال تعامل با مشتری نیوانس، می‌توانند از نیوانس لایو یا چت غیرهمزمان یا دستیار هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی نیوانس، با مشتریان خود در ارتباط باشند.
ضمن اینکه با نینا، حدود 20 درصد یا کمتر پیام‌های دریافتی مشتری باید به یک عامل مرکز تماس ارسال گردد.

آقای روبرت وایدمن، معاون اجرایی و مدیر عمومی شرکت نیوانس، در خصوص بیزنس چت این‌گونه توضیح می‌دهد: «همانطور که سیری استفاده از دستیارهای هوشمند را میان مردم فراگیر کرد، امکان گفت‌وگو با کسب‌وکارها در آی‌مسیج هم با این هدف فراهم شده است تا مردم به طور مستقیم و با تسلط بیشتری نسبت به سرویس‌های خدمات مشتریان پیام محور بتوانند با کسب‌وکارها در ارتباط باشند.»
 
کد مطلب: 49185
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام