۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

مایکروسافت و امکانات بیشتر برای توسعه دهندگان یادگیری ماشینی،جعبه ابزار شناختی

ایتنا- مایکروسافت، امکانات بیشتری در زمینه یادگیری ماشینی در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد.
مایکروسافت و امکانات بیشتر برای توسعه دهندگان یادگیری ماشینی،جعبه ابزار شناختی


نسخه بعدی ابزارهای یادگیری ماشینی متن باز مایکروسافت، به تازگی در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است و به آنها کمک می‌کند که سیستم‌های هوشمند جدیدی را خلق نمایند.
جعبه ابزار شناختی مایکروسافت یا سی.ان.تی.کی، مجموعه‌ای از ابزارها را به توسعه دهندگان ارائه می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا بدون نیاز به داشتن دانش در سطح دکترا، سیستم‌هایی مبتنی بر یادگیری عمیق بسازند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، این بازنگری که در جعبه ابزار مورد بحث صورت گرفته است، چند قابلیت جدید از جمله پشتیبانی از بتا را براساس کراس که یک پایتون ای.پی.آی سطح بالا برای برنامه‌نویسی سریع شبکه‌های عصبی است، فراهم می‌آورد.
تنسورفلو و تیانو، دو چهارچوب یادگیری ماشینی دیگر هستند که در حال حاضر از کراس پشتیبانی می‌کنند و این به‌روزسانی، بدین معنی است که دانشمندان داده از این پس می‌توانند به راحتی کدها و برنامه‌های خود را بین این سه چارچوب بیان‌شده، رد و بدل کنند.

همچنین این جعبه ابزار شامل پشتیبانی برای مدل‌های فشرده‌سازی به منظور اجرا روی دستگاه‌ها با توان کمتر است و گسترش دادن یادگیری ماشینی به دستگاه‌های پیشرو را برای شرکت‌ها آسان‌تر می‌کند.

از دیگر سو، به‌روزرسانی‌هایی که به تازگی به بتای ورژن 2 اضافه شد، شامل قابلیت‌های کلیدی از جمله پشتیبانی از پایتون است. یکی از مزایای مهم و اساسی ابزارهای مایکروسافت، ارائه اصل و تاریخچه هر یک از این ابزارهاست.
این شرکت از جعبه ابزار شناختی خود برای خلق و ساختن برنامه‌هایی هوشمندی استفاده می‌کند که زیربنای مواردی چون جستجوی ویدئویی بینگ هستند.


در همین خصوص، زدانگ هوانگ، یکی از مدیران فنی مایکروسافت در مصاحبه‌ای اظهار داشت: «جعبه ابزار ما برخلاف سایر جعبه ابزارها، بدین منظور طراحی و ساخته شده است که به شکلی قابل اطمینان با حجم عظیم داده کار کند و اکثر بار کاری هوش مصنوعی مایکروسافت از کورتانا گرفته تا بینگ و ایموشن ای.آی.پی در سرویس‌های شناختی، با استفاده از جعبه ابزار شناختی ما ساخته شده‌اند.»

گفتنی است شرکت گوگل نیز تنسورفلو را دارد که محبوب‌ترین چارچوب یادگیری ماشینی متن‌باز در گیت‌هاب می‌باشد.
سرویس‌های وب آمازون نیز از آپاچی ام.ایکس.نت استفاده می‌کند و سرانجام فیس‌بوک چارچوب کافه2 را به خدمت گرفته است.
 
کد مطلب: 49127
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام