کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شاهکار دیگری از خالق اندروید

10 خرداد 1396 ساعت 13:13

ایتنا – شرکت جدید روبین با نام Essential، از نخستین گوشی هوشمند خود همراه با یک دستگاه به شکل و شمایل اکو، و همینطور یک سیستم عامل جدید با نام Ambient پرده‌برداری کرده است.




گوشی هوشمند جدید "اندی روبین"(خالق اندروید) با قابلیت‌های منحصربفرد و بهای آن ۶۹۹ دلار عرضه شده است.
در مورد پروژه جدید "اندی روبین"، اخیراً گمانه‌های زیادی صورت گرفته است. وی که مسئول توسعه اندروید بوده، اکنون قصد دارد به همه این گمانه‌زنی‌ها پاسخ دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از recode، شرکت جدید روبین با نام Essential، از نخستین گوشی هوشمند خود همراه با یک دستگاه به شکل و شمایل اکو و همینطور یک سیستم عامل جدید با نام Ambient پرده‌برداری کرده است.
این سه محصول به صورت آنلاین رونمایی شده‌اند و گفته می‌شود تمام تلاش شرکت اسنشال این است که توانایی خود را در بخش گرافیک به اثبات برساند.

گفتنی است در اینجا هم با گرافیک وابسته به شرکت روبرو هستیم و نه محصولات مستقل. همچنین، نخستین موردی که پیرامون گرافیک به چشم می‌خورد، نمایشگر عالی لبه به لبه (edge-to-edge) آن است و مورد قابل ذکر دیگر آنکه bezel کوچکی دارد.

شایان ذکر است که طراحی این گوشی به نظر کارشناسان بسیار عالی است. صفحه نمایش از همان بالاترین نقطه این دستگاه ۵.۶ اینچی شروع می‌شود و بدین ترتیب برای دوربین جلو فضای کوچکی باقی می‌ماند.

جنس صفحه نمایش، ترکیبی است از تیتانیوم و سرامیک و آنگونه که اسنشال اظهار می‌دارد، این ترکیب، باعث می‌شود تا گوشی حتی از گوشی‌های اپل و سامسونگ هم مستحکم‌تر باشد.


گفتنی است این گوشی همراه با یک پردازنده کوالکام ۸۳۵، همینطور ۴ گیگابایت رم، و ۱۲۸ گیگابایت حافظه عرضه می‌شود.

همچنین دوربین جلو دارای یک حسگر هشت مگاپیکسلی است و قابلیت ضبط ویدیوی 4K را هم دارا می‌باشد، در حالی که دوربین پشت، سیزده مگاپیکسلی همراه با یک حسگر مونوکروم است و برای عکس‌هایی که در آنها نور کافی وجود ندارد، مفید واقع می‌شود.

شایان ذکر است این با لنزهایی که برای عکس‌های با سبک bokeh به کار می‌روند و در آیفون ۷ پلاس هم مورد استفاده قرار می‌گیرد، تفاوت دارد.
 


کد مطلب: 49101

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49101/شاهکار-دیگری-خالق-اندروید

ايتنا
  https://www.itna.ir