کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آشنایی با انواع گیفت کارت

9 خرداد 1396 ساعت 19:11

کالاهای دیجیتالی یا الکترونیکی از قبیل بازی، برنامه، کتاب ، فیلم و موسیقی می باشند که عموما از استور مربوطه میتوان آنها را دریافت کرد.


------------ رپرتاژ آگهی -------------



گیفت کارت نوعی کارت اعتبار مجازی است که همانگونه که از نام آن مشخص است مخصوص هدیه دادن می باشد و به دلیل اینکه مخصوص هدیه دادن است نمی توان آن را پس گرفتن و یا به کس دیگری انتقال داد.

عموما ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕها به صورت مجازی و اعتبار پولی در حساب افراد با وارد کردن یک کد شارژ می‌شود و شما با این اعتبار مجازی میتوانید کالاها و خدمات الکترونیکی و حتی گاهی اوقات کالاهای فیزیکی و قابل لمس را خریداری کنید.
کالاهای دیجیتالی یا الکترونیکی از قبیل بازی، برنامه، کتاب ، فیلم و موسیقی می باشند که عموما از استور مربوطه میتوان آنها را دریافت کرد. به عنوان نمونه گیفت کارت آیتونزرا میتوان در استور آیتونز یا اپ استور استفاده نمود و گیفت کارت گوگل پلی یا اندروید مارکت قابل را نیز می توان در استور گوگل پلی استفاده نمود و گیفت کارت مایکروسافت در استور مایکروسافت و در اکس باکس ، آمازون در آمازون ، پلی اسیتشن در سونی و غیره…قابل استفاده می باشد.

ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕها انواع مختلفی دارند که هریک از آنها را توضیح می دهیم.

گیفت کارت آیتونز
ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﺁﻳﺘﻮﻧﺰ یا Itunes Gift Card یا ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﺍﭘﻞ ، یکی از محبوب ترین گیفت کارتها در جهان امروز می باشد که می توان روی دستگاههای اپل نظیر آیفون، آیپد آیپاد تاچ و مک از آن استفاده نمود.
گیفت کارت ایتونز قابل استفاده در اپ استور، آیتونز ، آی بوک استور و مک اپ استور می باشد:
گیفت کارت آیتونز در مقادیر ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﺁﻳﺘﻮﻧﺰ ۱۰ ﺩﻻﺭﻯ ، ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﺁﻳﺘﻮﻧﺰ ۱۵ ﺩﻻﺭﻯ ، ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﺁﻳﺘﻮﻧﺰ ۲۵ﺩﻻﺭﻯ ، ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﺁﻳﺘﻮﻧﺰ ۵۰ ﺩﻻﺭﻯ ، ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﺁﻳﺘﻮﻧﺰ ۱۰۰ ﺩﻻﺭﻯ و در بعضی موارد و به سفارش تعدادی از مارکت ها در مقادیر بالاتر نظیر ۵۰۰ دلاری و حتی ۱۰۰۰ دلاری نیز ارائه می گردد. جهت خرید گیفت کارت اپل به لینک مذکور مراجعه کنید.

محبوب ترین نوع گیفت کارتهای آیتونز ، گیفت کارت آیتونز آمریکا می باشد که فقط در اپل آی دی آمریکای وریفای شده قابل شارژ می باشد و دستیابی به بهترین استور یعنی استور آمریکا که بهترین و بیشترین تنوع بازیها و برنامه ها و فیلمها و کتابها و موزیکها را دارد فراهم می کند. گیفت کارتها فوق به قدری پر طرفدار می باشند که حتی افرادی از کشورهای دیگر نیز مانند کانادا و انگلستان و استرالیا ترجیح می دهند گیفت کارت آیتونز آمریکا را بخرند و شارژ کنند.
گیفت کارتهای آمریکا هم در نوع فیزیکی و هم الکترونیکی را اپل ارائه می کند. زمانیکه قصد خرید گیفت کارت را دارید حتما دقت کنید چون که تعداد گیفت کارتهای دزدی ، گیفت کارتهای فوتوشاپی و گیفت کارتهای خریداری شده با کردیت کارتهای دزدی توسط ویتنامی ها و چینی ها در بازار ایران خیلی زیاد شده است و تعدادی از سایتهای معتبر در این زمینه این کارتها را به فروش می رسانند و با قیمتهای ارزان گیفت کارتها ذکر شده را به شما ارائه می کنند. توجه کنید که اگر در حساب کاربری خود گیفت کارت دزدی شارژ کنید اپل اکانت شما را بلاک و مسدود کرده و شما به هیچ وجه نمی توانید حساب کاربری خود را بازگشایی کنید زیرا اپل اصلا در این مورد جوابگوی شما نخواهد بود.

استفاده از گیفت کارت آیتونز حتماً نیاز به اپل آی دی آمریکایی دارد، برای ساخت اپل آی دی و تحویل فوری اپل آی دی میتوانید از فروشگاه http://yourcards.net تهیه کنید تحویل آن فوری می باشد و بر خلاف بعضی وبسایتها همه ی جزئیات حساب کاربری در اختیار شما قرار داده می شود تا به راحتی در آن تغییرات اعمال کنید. همچنین قیمت این حسابهای کاربری خیلی مناسب می باشد و نیازی به پرداخت قیمتهای ۲۰ هزار تومان و ۳۰ هزار تومان به سایر وبسایتها برای یک اپل آیدی نمی باشد.


گیفت کارت گوگل پلی
گیفت کارت گوگل پلی را میتوان در دستگاههای اندرویدی استفاده نمود.کلا خرید هر اپ یا بازی یا هرگونه محصول غیر رایگان در گوگل پلی استور یا خریدهای داخل برنامه و بازی مانند پک جم در بازی clash of clans نیاز است که گیفت کارت گوگل را به عنوان اعتبار مجازی در حساب کاربری گوگل خود شارژ نمایید. گیفت کارت گوگل پلی استور هم مانند آیتونز در مقادیر ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﮔﻮﮔﻞ ﭘﻠﻰ ۱۰ ﺩﻻﺭﻯ، ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﮔﻮﮔﻞ ﭘﻠﻰ ۱۵ ﺩﻻﺭﻯ ، ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﮔﻮﮔﻞ ﭘﻠﻰ ۲۵ ﺩﻻﺭﻯ، ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﮔﻮﮔﻞ ﭘﻠﻰ ۵۰ ﺩﻻﺭﻯ و ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﮔﻮﮔﻞ ﭘﻠﻰ ۱۰۰ ﺩﻻﺭﻯ ارائه می شوند.گیفت کارتهای فوق برای خرید کالاهای دیجیتالی نظیر بازی، برنامه، کتاب، موزیک و فیلم در استور گوگل پلی استفاده می شوند.
همه این کارتها دارای اسکن می باشند و همینطور می توان آنها را به صورت الکترونیکی خریداری نمود.
گیفت کارتهای گوگل پلی در حال حاضردر آمریکا و انگلستان ارائه می شوند واگر می خواهید از آنها استفاده کنید باید آدرس جیمیل یا گوگل در آمریکا یا انگلستان داشته باشید .

گیفت کارت مایکروسافت
گیفت کارت مایکروسافت به کسانی اختصاص دارد که ویندوزفون دارند. ای افرادبایستی خرید خود از آپ استور مایکروسافت را با استفاده از گیفت کارت مایکروسافت انجام دهند.
گیفت کارتهایمایکروسافت نیز برای کشورهای مختلف ارائه می شوند گیفت کارتهای مایکروسافت ارائه شده در ایران معمولاآمریکایی می باشند.
ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﻣﺎﻳﻜﺮﻭﺳﺎﻓﺖ در مقادیر ۱۰ دلاری ، ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﻣﺎﻳﻜﺮﻭﺳﺎﻓﺖ ۱۵ ﺩﻻﺭﻯ ، ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﻣﺎﻳﻜﺮﻭﺳﺎﻓﺖ ۲۵ ﺩﻻﺭﻯ و ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﻣﺎﻳﻜﺮﻭﺳﺎﻓﺖ ۵۰ ﺩﻻﺭﻯ عرضه می شوند.

گیفت کارت آمازون
ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﺁﻣﺎﺯﻭﻥ یا Amazon Gift Card یکی از انواع گیفت کارتهایی است که دانشجویان و مترجمان عزیز بسیار زیاد به آن علاقمن هستند. زیرا آمازون کتابخانه ای خیلی خیلی بزرگ می باشد که می توان به طور تقریبی همه چیز در آن پیدا می شود. بسیاری از دانشجویان که برای خرید کتاب های درسی شان به مشکل مواجه می شوند می توانند با استفاده از گیفت کارت آمازون و شارژ آن در حساب کاربریشان به سهولت نسخه الکترونیکی کتابهایشان را دریافت کنند. در این جا بد نیست به آموزش خرید از آمازون سر بزنید.
این گیفت کارتها در مقادیر ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﺁﻣﺎﺯﻭﻥ ۱۰ ﺩﻻﺭﻯ ، ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﺁﻣﺎﺯﻭﻥ ۲۵ ﺩﻻﺭﻯ و ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﺁﻣﺎﺯﻭﻥ ۵۰ ﺩﻻﺭﻯ و ۱۰۰ دلاری عرضه میشوند. همچنین نسخه های مختلف دیگری نیز با مقادیر متفاوت از اعتبار آمازون در مارکت ها وجود دارند:
آمازون دارای یک اپ استور پر از بازی و برنامه است که می توان با این گیفت کارتها از بازی و برنامه ها استفاده نمود.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس و پلی استیشن مخصوص پلی استیشن ۴ و ۳
اگر شما هم پلی استیشن ۴ و ۳ دارید میتوانید از امکانات بینظیر این دستگاه استفاده نمایید . برای دسترسی به امکانات بیشتر شما نیاز دارید تا از استور سونی قابلیتها و بازیهای جدیدی را که همه به آن دسترسی ندارند را خریداری نمایید.
این کار نیازمند گیفت کارت پلی استیشن و پلس استیشن پلاس سونی است . این ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕها آمریکایی هستند و در مقادیر ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﭘﻠﻰ ﺍﺳﺘﻴﺸﻦ ۱۰ ﺩﻻﺭﻯ ، ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﭘﻠﻰ ﺍﺳﺘﻴﺸﻦ ۲۰ ﺩﻻﺭﻯ و ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﭘﻠﻰ ﺍﺳﺘﻴﺸﻦ ۵۰ ﺩﻻﺭﻯ و ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﭘﻠﻰ ﺍﺳﺘﻴﺸﻦ ۱۰۰ ﺩﻻﺭﻯ و ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﭘﻠﻰ ﺍﺳﺘﻴﺸﻦ ﻧﺘﻮﺭﻙ ﭘﻼﺱ ﻳﻚ ﻣﺎﻫﻪ ﻭ ﺳﻪ ﻣﺎﻫﻪ ﻭ ﻳﻚ ﺳﺎﻟﻪ ﻳﺎ ۱۲ ﻣﺎﻫﻪ موجود می باشند.

اکانت گلد ایکس باکس لایو
بهرمندی از امکانات ویژه ایکس باکس نیازمند خرید از استور مایکروسافت می باشد . به همین منظور حسابهای کاربری گلد ایکس باکس فروخته می شوند. این حسابهای کاربری آمریکایی بوده و تماما داری اسکن می باشند.
حساب کاربری گلد اکس باکس در دوره های اکانت ﮔﻠﺪ ﺍﻳﻚ ﺑﺎﻛﺲ ﻻﻳﻮ ۱ﻣﺎﻫﻪ، اکانت ﮔﻠﺪ ﺍﻳﻚ ﺑﺎﻛﺲ ﻻﻳﻮ ۳ماهه واکانت ﮔﻠﺪ ﺍﻳﻚ ﺑﺎﻛﺲ ﻻﻳﻮ ۱۲ماهه یا یکساله فروخته می شوند.

 


کد مطلب: 49100

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49100/آشنایی-انواع-گیفت-کارت

ايتنا
  https://www.itna.ir