۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۳

خطوطی که امکان دریافت اینترنت ندارند جمع‌آوری می‌شوند

ایتنا- معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: نصب و توسعه خطوط PCM تلفن ثابت در شبکه مخابرات ایران متوقف شده و در سال‌های اخیر نیز نصب PCM به صورت موردی و بنا به درخواست بوده است.
خطوطی که امکان دریافت اینترنت ندارند جمع‌آوری می‌شوند


داوود زارعیان درباره الزام کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای حذف و جمع‌آوری خطوط PCM تلفن ثابت و برنامه شرکت مخابرات ایران برای جایگزین کردن این خطوط، اظهار داشت: توسعه خطوط PCM از چند سال پیش در شبکه مخابرات ایران متوقف شده و در سال‌های اخیر نیز نصب PCM به صورت موردی و بنا به درخواست انجام می‌شد.


به گزارش ایتنا از فارس،‌ معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: پیش از این بخش عمده‌ای از خطوط PCM در سراسر کشور جایگزین شده و در حال حاضر تعداد PCM ها زیاد نیست اما برنامه تعویض تمامی PCMها را در دستور کار داریم.

وی تأکید کرد: برنامه شرکت مخابرات ایران، جمع‌آوری تمام خطوط PCM و جایگزین کردن آنهاست که در این باره هفته گذشته جلسه‌ای برگزار شد و کمیته‌ای برای مطالعه و تعیین روش جایگزین کردن این خطوط مأمور شد که نتیجه این کمیته ۲ تا ۳ هفته آینده مشخص می‌شود.

خطوط PCM خطوطی هستند که مخابرات به دلیل کمبود کابل مسی از طریق آن خطوط تلفن را در اختیار مشترک قرار می داد و این خطوط امکان دریافت اینترنت روی تلفن ثابت را ندارند.
کد مطلب: 49082
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام