۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷
وزیر ارتباطات:

انتخابات بدون هیچ مشکل ارتباطی برگزار شد

ایتنا - واعظی: در مقایسه با انتخابات مجلس سال ۱۳۹۴ برخی از ظرفیت‌های ما سه تا چهار برابر افزایش یافته است.
انتخابات بدون هیچ مشکل ارتباطی برگزار شد


دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور در ایران، بدون هیچگونه اختلالی در شبکه‌های ارتباطی برگزار شد. این را وزیر ارتباطات درحین بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور بیان کرد.

به گزارش ایتنا، محمود واعظی در پاسخ به این سوال که آیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اختلالی ایجاد شده است؟ گفت: خیر تاکنون در این زمینه هیچ مشکلی ایجاد نشده است.

مطابق این گزارش، وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری میان وزارت ارتباطات و وزارت کشور اظهار کرد: طبیعی است با همکاری چند ماه گذشته میان همکاران من با وزارت کشور برای آماده سازی بستر انتخابات الکترونیکی و کلیه کارهایی که به عرصه آی تی برمی‌گردد، همکاری نزدیکی داشته‌ایم و همکارانم از شب گذشته در وزارت کشور حضور داشته‌اند.
وی در ادامه افزود: در رابطه با ارزیابی‌اش از مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: من هم جایی که رای دادم و هم در مسیر مشاهده کردم مردم به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و باید منتظر باشیم مردم ایران حماسه جدیدی را بیافریند.

واعظی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات فوق العاده بوده است و این تنها مختص به تهران نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به اخباری که در سراسر کشور دارم چه در شهرهای کوچک و بزرگ و چه در روستاها مشارکت مردم بالا بوده است. معمولا عصرها صف‌های انتخابات شلوغ می شوند ولی دیدیم که از صبح امروز و پیش از آغاز انتخابات این صفها شکل گرفته بود.

وزیر ارتباطات همچنین افزود: براساس پیش‌بینی‌های ما هیچ مشکلی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود نداشته و این بار با وجود گسترده بودن رقابت‌های انتخاباتی پیش‌بینی می‌کردیم رقابت و مشارکت بالا است. حتی در مقایسه با انتخابات مجلس سال ۱۳۹۴ برخی از ظرفیت‌های ما سه تا چهار برابر افزایش یافته است.
 
کد مطلب: 49004
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام