کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رزومه نیمی از کارمندان با هویت آنها در دنیای مجازی متفاوت است

27 ارديبهشت 1396 ساعت 10:35

ایتنا - 59 درصد کارمندان سطح پایین در منطقه خاورمیانه، اروپا و آفریقا (EMEA) روزمه کاری خود را متفاوت با هویت اصلی اینترنتی ارایه می‌دهند.




اخیراً بر اساس نتایج به دست آمده از یک مطالعه جدید، مشخص شده است که نزدیک به سه‌چهارم سازمان‌های خاورمیانه بین سابقه کاری که از کارمندان خود دریافت می‌کنند و هویت دیجیتالی آنها تفاوت می‌بینند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، مرکز HireRight در گزارش اخیر ویژه خود مربوط به منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا اعلام کرد ۷۳ درصد سازمان‌هایی که هویت دیجیتالی کارمندان خود در دنیای مجازی را بررسی می‌کنند، به این نتیجه رسیده‌اند که سابقه کاری ارائه شده از سوی آنها با آنچه که در اینترنت مشاهده می‌شود کاملاً سازگار نیست و بلکه تفاوت‌های زیادی دیده می‌شود.

این بررسی همچنین نشان داد که در میان مطالعه شوندگان، ۵۹ درصد کارمندان سطح پایین، ۵۵ درصد کارمندان سطح متوسط و ۳۴ درصد کارمندان سطح بالا در منطقه خاورمیانه، اروپا و آفریقا (EMEA) روزمه کاری خود را متفاوت با هویت اصلی اینترنتی به سازمان‌ها ارائه می‌دهند.

«استیو گریدلر» مدیر شرکت HireRight در منطقه EMEA در این خصوص گفت: «بخش منابع انسانی در سازمان‌های منطقه طی چند سال اخیر به صورت ویژه روی هویت دیجیتالی کارمندان در شبکه‌های اجتماعی تأکید داشته‌اند.»
وی همچنین افزود: «ما یک تغییر قابل ملاحظه در بررسی سابقه کاری کارمندان را مشاهده می‌کنیم و دریافته‌ایم که برای سازمان‌ها توجه بیشتر به هویت دیجیتالی کارمندان در اولویت قرار گرفته است.»

 

«جیمز راندال» مدیر فروش HireRight در منطقه EMEA نیز گفت: «دو عامل اصلی باعث شده است این تغییر رویه در سازمان‌های منطقه مشاهده شود. نخست تغییر مقررات مالی سازمان‌ها و سپس آسانی در بررسی هویت اصلی کارمندان باعث شده است مراکز منابع انسانی به این سمت بروند.»

در گزارش مرکز HireRight همچنین اعلام شد با وجود سابقه سیاسی و اختلافات موجود بین روزمه اصلی و رزومه اینترنتی افراد، منابع انسانی سازمان‌ها در فصل نخست سال ۲۰۱۷ نسبت به مدت مشابه سال پیش، تعداد بیشتری کارمند جدید استخدام کردند.
 


کد مطلب: 48964

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48964/رزومه-نیمی-کارمندان-هویت-دنیای-مجازی-متفاوت

ايتنا
  https://www.itna.ir