۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۰

تصاحب MindMeld توسط سیسکو

ایتنا - اگر سیسکو در نظر دارد به طور جدی وارد حوزه نرم‌افزار شود، در این صورت باید برای هوش مصنوعی اهمیت خاصی قائل شود؛ چرا که بنیاد تمام محصولات آتی را تشکیل خواهد داد.
تصاحب MindMeld توسط سیسکو


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تک‌کرانچ، شرکت سیسکو روز گذشته اعلام کرد که شرکت MindMeld را با بهای ۱۲۵ میلیون دلار تصاحب خواهد کرد.

شرکت MindMeld که در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد، به کسب و کارها کمک می‌کند تا با استفاده از خدمات مبتنی بر ابر، واسط‌های سخنی (conversational) درست کنند.

گفتنی است این شرکت در ابتدا Expect Labs نامیده می‌شد و در آن زمان، خواهان ساختن یک برنامه برای iPad بود که بتواند به مکالمات گوش فرا دهد و اطلاعات زمینه‌ای مرتبط را فراهم نماید.

این شرکت از آن زمان تاکنون، توانسته است خدمات خود را گسترش داده و مجموعه‌ای از APIها برای پارسینگ، استدلال و تولید زبان هم فراهم نماید.

گفتنی است شرکت MindMeld پیش‌تر، ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار جذب سرمایه کرده بود و هوش مصنوعی مربوط به سخن، همچنان فضای داغی در حوزه تصاحب شرکت‌ها را تشکیل می‌دهد.

برای مثال، سامسونگ سال گذشته با هدف عرضه بهتر Bixby (دستیار صوتی خود)، نزدیک به ۲۱۵ میلیون دلار صرف خرید شرکت Viv نمود.


شایان ذکر است سیسکو به تازگی چندین تصاحب انجام داده است. برای نمونه، این شرکت چند ماه پیش AppDynamics را با بهای خیره‌کننده ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار تصاحب کرد.
بدین ترتیب، این شرکت سخت کوشش می‌کند تا خود را به عنوان یک شرکت نرم‌افزاری تعریف نماید.

اگر سیسکو در نظر دارد به طور جدی وارد حوزه نرم‌افزار شود، در این صورت باید برای هوش مصنوعی اهمیت خاصی قائل شود؛ چرا که بنیاد تمام محصولات آتی را تشکیل خواهد داد.

سیسکو می‌گوید که گروه «همکاری شناختی» (Cognitive Collaboration) این شرکت، متشکل از اعضای MindMeld خواهد بود.
 
کد مطلب: 48929
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام