کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نحوه شارژ کردن سریع گوشی هوشمند و تبلت

27 ارديبهشت 1396 ساعت 10:31

ایتنا- فرض کنید که فقط بیست دقیقه وقت دارید و شارژ گوشی شما رو به اتمام است، در این گونه مواقع نیاز به روش‌هایی هست که بتواند در کمترین زمان ممکن، بیشترین شارژ را وارد گوشی شما کند.




گاهی اوقات پیش می‌آید که قرار است تا بیست دقیقه دیگر خانه یا محل کار خود را ترک کنید و شارژ گوشی هوشمند یا تبلت شما در حال تمام شدن است، اما واقعاً با چه روش‌هایی می‌توانید در کمترین زمان ممکن، بیشترین شارژ ممکن را وارد گوشی کرد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از زد.دی نت، در اینجا چند روش بیان می‌شود که بهترین روش‌های شارژ گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون و تبلت‌هایی نظیر آی‌پد محسوب می شوند.
اولین نکته، استفاده از یک شارژر با کیفیت و قوی است. یکی از سریع‌ترین شارژهای موجود در بازار، شارژر آی‌پد است. با این شارژر می‌توان تقریباً تمام دستگاه‌های موجود در بازار را شارژ و در زمان صرفه‌جویی کرد.

همچنین اختلاف بین زمان شارژ شدن گوشی‌های مختلف متفاوت است. به عنوان مثال شارژ کردن آیفون 6 اس پلاس، با شارژر مخصوص خودش، حدود سه ساعت زمان می‌برد، اما با استفاده از شارژر آی‌پد این زمان به حدود دو ساعت کاهش می‌یابد.



یکی از روش‌های دیگر آن است که گوشی خود را در حالت هواپیما قرار دهید. با این کار، وقتی دارید گوشی خود را شارژ می‌کنید، دستگاه از باتری برای تأمین شارژ خود استفاده نمی‌کند.
وقتی گوشی خود را در هنگام شارژ در حالت هواپیما قرار می‌دهید، نسبت به زمانی که در حالت عادی قرار داشته باشد، سرعت شارژ آن تقریبا دو برابر می‌شود.

یکی از نکات مهم دیگر آن است که تمام قاب‌ها را از گوشی خود بردارید و اجازه دهید که گوشی خنک بماند. این مسئله به ویژه در مواقعی مهم می‌شود که گوشی شما در یک قاب پلاستیکی ضخیم قرار داشته باشد چون وقتی باتری گرم باشد، سرعت شارژش کند می‌شود.
همچنین می‌توانید گوشی خود را در هنگام شارژ در یک محل خنک نگه دارید.

دو نکته مهم دیگری که باید حتما به آنها توجه داشته باشید آن است که در هنگام شارژشدن گوشی، سعی کنید که از آن استفاده نکنید، و در نهایت سعی کنید که یک باتری یدکی قابل حمل همراه خود داشته باشید تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنید.
 


کد مطلب: 48873

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48873/نحوه-شارژ-کردن-سریع-گوشی-هوشمند-تبلت

ايتنا
  https://www.itna.ir