۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۱

فیس‌بوک به منظور حذف محتوای نامناسب، 3000 نفر را استخدام می‌کند

ایتنا- فیس‌بوک 3000 نفر را استخدام می‌کند تا با این کار به گزارش‌های مربوط به انتشار محتواهای نامناسب در این شبکه اجتماعی پاسخ دهد و از طرفی سرعت حذف این محتواها را نیز افزایش دهد.
فیس‌بوک به منظور حذف محتوای نامناسب، 3000 نفر را استخدام می‌کند


امروزه شاهد آن هستیم که فیلم‌ها و تصاویر قتل، خودکشی و دیگر اقدامات خشونت آمیز با سرعت و تعداد زیادی منتشر می‌شود و مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک اعلام کرد که به منظور حذف این محتواها و پاسخگویی به گزارش‌های مبنی بر انتشار محتواهای نامناسب در این شبکه اجتماعی و همچنین برای سرعت بخشیدن به فرآیند حذف این محتواها، 3000 نفر را استخدام می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، فیس‌بوک اعلام کرد که حداقل در حال حاضر نیاز به نرم‌افزارهای خودکاری داریم که بتوانند بر پست‌ها نظارت داشته باشند. فیس‌بوک لایو، سرویسی است که به هر کاربری اجازه می‌دهد تا پخش زنده داشته باشد اما این قابلیت از سال گذشته، با قراردادن صحنه‌های خشونت آمیز خدشه‌دار شده است.

زاکربرگ گفت: «یک هفته پیش یک گزارش از ویدئویی دریافت کردیم که به نظر می‌رسید فردی قصد دارد که صحنه خودکشی خود را در آن به نمایش بگذارد. ما به سرعت مجریان قانون را مطلع کردیم و آنها موفق شدند که این فرد را از آسیب رساندن به خود باز دارند. اما متأسفانه در موارد دیگر موفق نبودیم چون در واقع تعداد این صحنه‌ها کم نیست و به همین خاطر نیاز به نرم افزارهای خودکار به شدت احساس می‌شود.»


پلیس اعلام کرد که یکی از صحنه‌ها به این صورت بوده است که یک پدر در تایلند قصد داشت که دختر خود را بکشد و آن را در فیس‌بوک لایو به نمایش درآورد.
بعد از گذشت یک روز از ماجرا و 370000 بازدید، فیس‌بوک این ویدئو را حذف کرد. ویدئوهای دیگری از شیکاگو و کلیولند نیز با خشونت خود، بازدیدکنندگان را شوکه کرده است.

برای راحت تر شدن گزارش ویدئو های خشونت بار توسط کاربران، فیس‌بوک ابزار خاصی را در نظر گرفته است. این امر به پاسخ دادن سریع‌تر تیم مشاهده کننده نیز کمک می‌کند.
کارکنان با سرعت بیشتری می‌توانند ویدئوهای خشن با استفاده از قوانین فیس‌بوک تشخیص دهند. همچنین آنها می‌توانند به وسیله همین ابزار مجریان قانون را به سرعت مطلع کنند.
 
کد مطلب: 48839
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام