۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷

ارتش آمریکا در پی هک مغز سربازان

ایتنا- ارتش آمریکا به دنبال روشی است تا مغز انسان را هک کند. زیرا تصمیم دارد با این روش مهارت‌های شناختی سربازان را افزایش دهد.
ارتش آمریکا در پی هک مغز سربازان



به گزارش ایتنا از مهر به نقل از دیلی میل، سازمان دارپا در ۸ پروژه تحقیقاتی جداگانه سرمایه گذاری کرده است. هدف این پروژه‌ها بررسی استفاده بی خطر از شبیه سازی الکتریکی برای افزایش یادگیری و تمرین‌های مهارتی است. اگر این امر امکان‌پذیر باشد، فرد می‌تواند مهارت‌های پیچیده را خیلی سریع بیاموزد.


این برنامه که TNT نام گرفته قصد دارد از سیستم عصبی ترجیحی انسان برای سرعت بخشیدن به فرایند یادگیری کمک بگیرد. این روند با فعال کردن فرایندی به نام پلاستیسیته سیناپسی انجام می‌شود. این فرایندی کلیدی در مغز است که شامل یادگیری با شبیه سازی الکتریکی است.

درحال حاضر نیز محققان مشغول شناسایی مکانیسم‌های فیزیولوژیکی هستند که سبب می‌شود مغز طی فرایند یادگیری قابلیت همخوانی بیشتری داشته باشد.به عنوان مثال چنین روندی برای سرعت بخشیدن به یادگیری زبان های خارجی کمک می‌کند.

گروهی در دانشگاه تگزاس مغشول مطالعه این تاثیرات هستند. علاوه برآن گروه‌های محققان در دانشگاه‌های آریزونا، جان هاپکینز، دانشگاه فلوریدا، دانشگاه مریلند، دانشگاه ویسکانسن و دانشگاه رایت استیت مشغول انجام تحقیقات درباره این پروژه‌ها هستند.
کد مطلب: 48818
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام