کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هشدار مایکروسافت: ویندوز 10 به روزشده را نصب نکنید

خبرگزاری فارس , 10 ارديبهشت 1396 ساعت 11:20

ایتنا- مایکروسافت می‌گوید برخی رایانه‌های قدیمی با وصله جدید ویندوز ۱۰ ناسازگار هستند و رفع این ناسازگاری توسط کاربران عادی ممکن نیست.




مایکروسافت نسخه به روزشده تازه‌ای از ویندوز ۱۰ موسوم به Windows 10 Creators Update را عرضه کرده، اما از برخی کاربران خواسته آن را بارگذاری و نصب نکنند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از اکسپرس، در اطلاعیه مایکروسافت تصریح شده کاربرانی که فاقد دانش فنی و تخصصی لازم هستند باید از نصب این نسخه از ویندوز به روزشده ۱۰ خودداری کنند، زیرا ممکن است در زمان استفاده از آن دچار مشکل شوند.

این نسخه تازه از ویندوز ۱۰ حدود دو هفته است در دسترس علاقمندان قرار گرفته، اما مایکروسافت نگران است که نصب آن برای برخی کاربران عادی مشکلاتی ایجاد کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی رایانه‌های قدیمی با وصله جدید ویندوز ۱۰ ناسازگار هستند و رفع این ناسازگاری توسط کاربران عادی ممکن نیست.

مایکروسافت برای جلوگیری از وقوع مشکل یاد شده تلاش کرده تا قابلیت به روزرسانی خودکار را برای رایانه‌هایی که قدیمی تشخیص می‌دهد، غیرفعال کند. هر چند این کار از دقت کافی برخوردار نیست.

از جمله مزایای این نسخه از ویندوز به روزرسانی برخی برنامه‌های قدیمی مانند پینت است که با استفاده از آن مدل‌سازی سه بعدی ممکن است. ارتقای قابلیت ارتباطی بلوتوث رایانه‌های شخصی هم در ویندوز ۱۰ به روزشده پیش‌بینی شده است.


کد مطلب: 48796

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48796/هشدار-مایکروسافت-ویندوز-10-روزشده-نصب-نکنید

ايتنا
  https://www.itna.ir