کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لپ تاپ‌هایی که نیاز کاربران بازی‌های ویدئویی را تامین می‌کند

خبرگزاری فارس , 9 ارديبهشت 1396 ساعت 15:32

ایتنا - از ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به حسگر ردگیر چشم و صفحه کلید مناسب با تابش مور از پشت است.




شرکت ایسر از عرضه تازه‌ترین لپ‌تاپ خود برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی موسوم به Predator 21 X خبر داده است، طراحی چشمگیر و سخت‌افزار پیشرفته از ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از مشبل، از جمله ویژگی‌های لپ‌تاپ Predator ۲۱ X می توان به نمایشگر خمیده ۲۱ اینچی، صفحه کلید مکانیکی، حسگرهای ردگیر چشم کاربر برای انتقال آنی داده‌ها به صحنه بازی و دو پردازنده گرافیکی قدرتمند Nvidia GTX ۱۰۸۰ اشاره کرد.

البته این لپ‌تاپ با توجه به امکانات و قدرت پردازشی که دارد، محصولی گران‌قیمت نیز هست و با توجه به قاب مستحکم Pelican که دارد ۹۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده است.

اما ایسر برای افرادی که قادر به پرداخت چنین رقمی به منظور خرید لپ‌تاپ اجرای بازی‌های ویدئویی نیستند، هم گزینه‌ای در نظر گرفته است. Predator Triton 700 نام این لپ‌تاپ ۳۰۰۰ دلاری است که از بسیاری از امکانات Predator 21 X هم برخوردار است.

این لپ‌تاپ دارای بدنه آلومینیومی است و تنها ۱.۹ سانتیمتر ضخامت دارد. وزن لپ‌تاپ یادشده هم ۲.۵ کیلوگرم است. نمایشگر فوق دقیق ۱۵.۶ اینچی با پشتیبانی از قابلیت G-Sync ان ویدیا برای پخش بازی از دیگر نمایشگرها هم در این لپ‌تاپ پیش‌بینی شده است.

صفحه کلید مناسب با تابش نور از پشت و قرار دادن تراک پد در بالا و نه پایین صفحه کلید از جمله ویژگی‌های جالب این لپ‌تاپ است. در لپ‌تاپ‌های یاد شده از نسل هفتم پردازنده‌های اینتل، پردازنده گرافیکی جی‌فورس سری ۱۰ انویدیا، دو حافظه اس.اس.دی NVMe PCIe، حداکثر ۳۲ گیگابایت رم ۲۴۰۰ مگاهرتز DDR۴، دو پورت یو.اس.بی ۳ و یک پرت یو.اس.بی ۲ استفاده شده است.


کد مطلب: 48789

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48789/لپ-تاپ-هایی-نیاز-کاربران-بازی-های-ویدئویی-تامین-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir