۰
plusresetminus
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۰

علاقه اوراکل به شرکت نوپای هلندی

ایتنا - اوراکل درنظر دارد در بازار فضای ابر، با شرکت‌هایی همچون سیلزفورس، مایکروسافت و خدمات وب آمازون به رقابت بپردازد.
علاقه اوراکل به شرکت نوپای هلندی


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از رویترز، شرکت اوراکل سرگرم خرید شرکت ورکر (Wercker)، یک شرکت کوچک هلندی است. کار این شرکت، کمک به توسعه‌دهندگان در ایجاد و به‌روزرسانی سریع نرم‌افزارها با استفاده از کانتینرهاست.
منظور از "کانتینر"، شکل نوینی از توسعه نرم‌افزاری است که در میان شرکت‌های فناوری، بسیار رواج دارد.

گفته می‌شود اوراکل به فضای ابر رو آورده تا در این بازار با شرکت‌هایی همچون سیلزفورس، مایکروسافت و خدمات وب آمازون به رقابت بپردازد.

این خبر که بدون جزئیات مالی منتشر شد، روز دوشنبه هفته گذشته در یک پست وبلاگی توسط میشا هرناندز فان لوفن (بنیانگذار و مدیرعامل ورکر) افشا شد.
هرناندز این‌گونه می‌نویسد:
«یک ابر پیشتاز، نیازمند ابزارهای مناسب و افزودن مدیریت چرخه عمر کانتینر از سوی ورکر به ابر اوراکل، می‌تواند برای ایجاد، راه‌اندازی و مقیاس‌پذیر کردن برنامه‌ها، تجربه خوبی را برای گروه‌های مهندسی این شرکت به ارمغان بیاورد.»

ورکر و رقبایی همچون CloudBees و CircleCI وعده می‌دهند که توسعه‌دهندگان، امکان ترکیب و یکپارچگی سریع ویژگی‌های جدید در نرم‌افزارهایشان را داشته باشند.


گفتنی است امروزه هر شرکتی از بانک‌ها گرفته تا خرده‌فروشان می‌دانند که برای به‌روزرسانی برنامه‌هایی که هم مشتریان و هم کارمندان همواره با آنها سر و کار دارند، به این ویژگی احتیاج دارند.

یکی از مزایای استفاده از کانتینرها این است که برنامه‌های حاصل از آنها را می‌توان یا در ابر طرف واسط (همچون AWS) یا در مراکز داده درونی خود شرکت اجرا کرد.
از نگاهی دیگر، منظور از این تصاحب، جذب توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری است که بخش مهمی از موفقیت هر ابر را تشکیل می‌دهند.

شرکت ورکر که در سال ۲۰۱۲ در آمستردام تأسیس شد، توانسته است تاکنون ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار سرمایه جذب کند.
 
کد مطلب: 48754
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام