۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۳

آی.بی.ام خدمات بازاریابی هوشمند ارائه می‌دهد

ایتنا - خدمات جدید آی.بی.ام Watson Marketing Insights نام دارد و شرکت‌هاجاری و بازاریاب‌ها با استفاده از آن قادر به درک رفتار مشتریان و فهم نحوه تاثیرگذاری بر آنها به منظور موفقیت کسب و کار خود هستند.
آی.بی.ام خدمات بازاریابی هوشمند ارائه می‌دهد


آی.بی.ام از ارائه خدمات جدیدی برای بازاریابی هوشمند خبر داده که بر مبنای تحلیل رفتار مشتریان عمل می‌کند و از این طریق برای افزایش موفقیت پیکارهای تبلیغاتی شرکت‌ها تلاش می کند.


به گزارش ایتنا از  فارس، خدمات یاد شده Watson Marketing Insights نام دارد و شرکت‌های تجاری و بازاریاب‌ها با استفاده از آن قادر به درک رفتار مشتریان و فهم نحوه تاثیرگذاری بر آنها به منظور موفقیت کسب و کار خود هستند.

با افزایش فهم رفتار مشتریان می‌توان پیکارهای تبلیغاتی هدفمندی را برای جلب نظر افراد و افزایش وفاداری آنها به یک برند تجاری در پیش گرفت. ابزار یاد شده با ارزیابی ایمیل‌های ارسالی، فعالیت‌های صورت گرفته در شبکه‌های رسانه‌ای، محتوای چندرسانه‌ای و همین‌طور اطلاعات ذخیره شده از افراد و همین طور داده‌های موجود در سرویس‌های کلود قادر به پیش‌بینی رفتارهای کلیدی صاحبان مشاغل و ارتقای احتمال موفقیت پیکارهای بازاریابی است.

خدمات یاد شده به طور گسترده‌ای مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی و خدمات کلود است و استفاده از آن برای پیش‌بینی رفتار مشتریان در قبال یک محصول یا آگهی تبلیغاتی جدید بر مبنای رفتارها و خریدهای قبلی آنان نیز ممکن است. آی.بی.ام هنوز هزینه استفاده از این خدمات را اعلام نکرده است.
کد مطلب: 48749
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام